www.Imobiliare-Terenuri.ro

Terenuri de Vanzare ...




Alerte prin email (nou)



Adauga Agentie








Rezultatele votului :

A trecut Criza Imobiliara?
RaspunsProcentVoturi
DA 17.9 % 831
NU 82.1 % 3814

ADAUGA UN NOU VOT
Comentarii la adresa sondajului
Numele Dvs:
Comentariu:
Cod securitate:
Introduceti codul:
NumeComentariuData
fraier de romaniaeu cred ca este criza de femei de cand au plecat toate pe afara. 2011-11-22
danunii dorm pe ei, cum naiba a trecut fenomenul asta "criza economica" valoarea bunurilor o sa mai scada daca nu aveti aur sau diamante o sa simtiti mai mult cum trece timpul in asteptarea unor vremuri mai bune. Emigrati daca puteti. 2010-06-01
nicy deabia a anceput 2010-05-08
tanta nu am trecut e foarte greu in ro 2010-05-05
alincriza....si p..a locuri de munca ,care a 3ifat ca am iesit din criza ...?!! creca politicienii parerea mea ..... 2010-05-03
georginak nu a cazut ................. 2010-05-03
mona nu am2010-05-03
ROMEO NU CA ROMANI SUNT IN TOPUL LUXULUI CE ARE ROMUNUL NU ARE NIMENI 2010-05-02
MariaLucrez in imobiliare Franta .Parerea mea este ca preturile din Romania in cazul locuintelor si terenurilor intravilane erau exagerate.Atentie la 2012!!!!Conform nomelor aprobate de Romania la intrarea in Comunitate, vor avea dreptul de cumparare terenuri ,locuinte toti cetatenii Comunitatii Europene.Acum au restrictii. Problema reala a Romaniei au fost BANCILE CARE AU AVUT DOBINZI INCREDIBILE!!! Nimeni din Franta nu m-a crezut cind le explicam dobinzile si salariile bugetarilor ,astronomice, din Romania. Asa ca ajustarile de acum mi-se par corecte....Sfatul meu este sa cumparati terenuri extravilane linga utilitati si Zone Metropolitane. 2010-05-02
marcela italiain romania criza nu trece niciodata 2010-05-02
daniel irlanda criza peste tot dar in romania parca de cum a cazut comunismul criza nu se mai gata ca nu sau saturat de a mai fura si nici in veci nu va disparea criza din romania rusine celor de la conducerea tarii 2010-05-02
mihneaVreau sa cumpar un teren 300-500 mp in Busteni (Piatra Arsa sau zamora) dar numai de la proprietar.Nu accept firma de imobiliare sau intermediar mm_dumitrescu@yahoo.com 2010-05-01
puiu poate daca parlamentarii ar renunta la salarii sau reducerea lor cu 70% timp de 12 luni am esi din criza acolo se duc banii 2010-04-29
liliana nu e deloc bine,pentru ce ne-am format in viata asta?sa-si bata joc incultii si hotii joc de noi...cu minciuna o duc bine iar noi n-avem bani de paine,nu mai radem nu glumim,si mai rau imbatrinim... 2010-04-28
liliana nu e deloc bine 2010-04-28
ivan criza e pt cei saraci cu venituri f mici,cei bogati tot asa o duc 2010-04-28
mihaianul trecut nu suna nimeni, anul asta am 2 tel pe zi care le primesc 2010-04-28
cristicriza imobiliara nu a trecut .va mai dura minim 2 sau 3 ani 2010-04-27
ionel italiaeu cred si sint convins ca hotia a provocat criza 2010-04-27
Daniel R. Suprapopularea, evolutia si industrializarea accentuata sunt radacinile problemei. 2010-04-26
NaeCriza este la vanzatorii de locuinte si terenuri care nu mai pot fraieri cu preturi de 3-5 sau mai multe ori decat cele reale! 2010-04-26
BUSUIOC IONELCRIZA ESTE PESTE TOT,DAR IN ROMANIA CRIZA ESTE DE PE TIMPUL LUI MIRCEA CEL BATRAN... 2010-04-26
sorin parvan cu ce sa trecem de criza? 2010-04-25
tot eu nu mai am cef de nimic,ma simt batrina 2010-04-24
liliana ce mai ajuta opinia noastra in sondaj?vedeti...unii vind elicoptere,nimic nu mai e serios,bun simt,respect,cei 7 ani...vai de noi ce suntem nevoiti sa ne luptam cu nervii ,poate o minune sa mai vad o schimbare 2010-04-23
liliananu am crezut ca voi ajunge cu atitea datorii,groaznic nu merit asta 2010-04-23
nvergil la 01.01.2011 atunci se vad efectele crizei ceea ce face ca statul a ajuns la fundul sacului din 2008 va fi o saracie fara precedent multumesc. 2010-04-22
carmen ion de ce se maresc preturile asa de obraznic cei din soc imobiliare vor sa incurajeze proprietarii cu preturi mari.este o rusine cu ce sa cumparam daca nu sunt bani pe piata 2010-04-22
ramonasper sa treaca criza cat m-ai repede ca am si eu un teren intravilan de vanzare cu o suprafata de 1566 m2 intr-o zona super;linistita,nepoluata cu un peisaj foarte frumos, posibiltate apa,gaze, curent electric cu intabulare,cadastru (10 euro m2) 2010-04-19
iulia-loredanaDetin teren in zona Tatarasi,in spatele salii de sport Gradinari,561mp,negociabil...telefon 0746751113 2010-04-15
mihaelaam un teren de vanzare 2300 mp pe drumul pietruit din vanatori spre satu costi deskidere de 23 de metri la vreo 50 de metri ve vanatori . telefon 0732138892e urgent.400 mil 2010-04-15
timcumiceaam un teren foarte iefti cu izvor pe el si cu posibilitate casa ferma helesteu peste si pica cam 0,02 e pe mp si tot scump li se pare tot la 90 mil neg 0762976403 2010-04-15
balmus vand urget teren lazu{drumul hotilor},intravilan,500mp,deschidere38/13,apa si curent la 100m,cadastru,intabulare,carte funciara.Tel:0766194205,0765607360.15000Euro/parcela.Aproape de bifurcatie Cumpana,Metro,Real....cartier nou,zona linistita. 2010-04-14
vionoi romanii ne-am nascut in criza si vom muri in criza. 2010-04-14
neluvoi nu vedeti ca a fost o vrajeala F.M.I.nu a avut de lucru si acum da bani la fraeri 2010-04-12
FrancoPentru necunoscatori si ageamii: criza economica tine minimum 7 ani(fix), cu unele oscilatii datatoare de sperante in van, care fac sa se creada ca este pe cale sa se sfarseasca.Criza imobiliara urmareaste evolutia criza economica. 2010-04-11
delia poi si normal ,criza,a fost este si va mai fi atata timp cat ne lasam calcati in picioare,de niste incompetenti care nu stiu poate decat sa doarma in parlament, 2010-04-11
delia caut teren sau casa in judetul timis de vanzare,sa fie la pret de criza...żde ce nui nimeni capabil in romania sa faca o schimbare...mai buna?terenul sau casa sa fie sub 10.000 euro 2010-04-11
vand casa bucuresti vand teren cu imobil pe el nou 190 mp .. 185 mp euro cadastru intabulare nr postal total teren plus imobil 35 mii euro pt detali 0768889050 casa noua la cheie 3 camere2010-04-10
Horace Vand Porsche Cayene Turbo Turbat cu 2 turbine cu turban si trepied de tragere tiptronica 2010-04-10
murselcriza intre un an dezile osa treca 2010-04-09
gilbertgaby_inferno vand teren 400mp in galati zona centrala langa stadionul otelu cu utilitati; curent, gaze, si casa demolabila.tel 0743554609. rog serozitate 2010-04-09
nnnnn suntem praf toti cica criza:)) 2010-04-09
jiji vand avion f16 fara motor 2010-04-09
MirceaAprin 2012 incep din nou constructiile si prin 2015 preturile vor ajunge la 70-80% din cele premergatoare crizei. 2010-04-08
vasy De ce criza vorbim? Romania este in criza din 1989 asa ca nici nu stim cum este fara criza 2010-04-08
MIHAELA NU ESTE CRIZA, DOAR VI SE PARE 2010-04-08
bibiUnii fac bani adevarati iar alti se plang de criza.Aceasta tara va iesi din criza atunci cand nu va mai fi populata cu romani si romi.(niciodata) 2010-04-08
ADY ANDREI OMULE ADEVAR GRAIESTI O NATIE PRAPADITA DAR ITI MAI SPUN ALT ADEVAR ROMINII SUNT NISTE ANIMALE NU GINDESC VOR SA AIBA TOTUL PT EI VOR SA-SI ETALEZE FIRMELE DE DG DIOR DAR MOR DE PROSTI SI DE FOAME SI SUNT NISTE DUSMANOSI PORTA MULTA URA SA DEA DRACI IN ROMINIA VOASTRA 2010-04-08
ADYESTE CINEVA CARE ZICE CA TREBUIE SA NE TREZIM DEVREME SA MERGEM LA MUNCA TOTUL ESTE IN MINTEA NOASTRA OMULE PE CE LUME TRAIESTI NU ESTE DE MUNCA UNDE SA NE TREZIM SA MERGEM? SA NE OMORIM TINERETUL NU ARE DE MUNCA POLITICIENI MINT MAI DUREAZA 200 DE ANY PINA SE RIDCA ROMINIA HAIDETI TOTI FRATILOR SA NE OMORIM POATE ASA SCAPAM DE GRIJI SI NECAZURI 2010-04-08
ADYDESTEPTATI-VA TOTI SUNTEM NISTE PROSTI ALTI FURA DE SE RUP SI NOI MURIM DE FOAME CE TARA ESTE ROMINIA VA SPUN EU ESTE O TARA DE RAHAT ALTI AU FOARTE MULT SI ALTI NU AU NIMIC IMI ESTE RUSINE CA SUNT ROMINCA NU MAI SUPORT NICI CIND ZIC ROMINIA URASC TARA ASTA IN ROMINIA NU POTI SA-TI FACI UN VIITOR PLECTAI FRATILOR DIN TARA PLECATI UNDE VEDETI CU OCHII UHHHHHHHHHHHH ROMINIA 2010-04-08
byronero cumpar teren intre 500-1000 m pentru constructia unei case in partea sud-est a capitalei (branesti,cernica,balaceanca,posta) in functie de utilitati ofer intre 10-15 euro/m 2010-04-08
daniel este criza doar in mintea celor care nu vor sa munceasca. ar trebui sa ne sculam cu toti devreme si sa muncim mult si in felul acesta o sa ne fie mai bine si noua si copiilor nostrii 2010-04-07
Leonis In domeniul imobiliar nu putem vorbi de o criza ci de faptul ca atat la terenuri cat si la case preturile o luasera razna datorita samsarilor.Motiv pentru care este foarte bine sa revina la un nivel normal si cat mai multe persoane sa aiba acces la credite pentru a-si cumpara o casa sau un teren pe care sa construiasca. 2010-04-07
ANDREI, V.CRIZA VA TRECE CAND SE TREZESC ROMANII!! CULME ESTE CA ROMANII NU SE TREZESC NICIODATA....O NATIE PRAPADITA..... 2010-04-06
Rareseu cred ca doar acum a incepu criza imobiliara care se va termina doar peste cativa ani 2010-04-05
george cumpar teren in bucuresti sau imprejurimi pt constructia unei "casute" mai multe detalii pe ID MESS g_g3oRg32010-04-05
Tudor Vand teren intravilan construibil , 5000MP Parcelabili , Apa , Gaz , Curent. Zona in Dezvoltare. Propietar , cadastru , intabulare.Telefon:0745262616 Sau la schimb cu AUDI Q7 2010-04-03
CornelCumpar teren intravilan in judetul Prahova - ofer 3 eur. / m2 Contact : normal4mecrazy4u@yahoo.com 2010-04-03
mihneavreau sa cumpar un teren 300-500 mp in Busteni (Piatra Arsa sau zamora) dar numai de la proprietar.Nu accept firma de imobiliare sau intermediari2010-04-03
Mircea MVand 6 ha teren agricol in Nadas jud Arad 700 euro ha inf.0257372439 2010-04-01
Mircea MMai dureaza 2 ani 2010-04-01
DumitruVand teren in Dragomiresti Deal (Ilfov), 700mp, 19m deschidere, Zona Vile, In dezvoltare, Cadastru facut, 1km. distanta Carffoure militari, Drum asfaltat, (Gaze, Curent) ... 0723321389 2010-03-31
nelunu este nicio criza imobiliara. e o basica umflata de speculanti care se cred smecheri. cand o sa plezneasca multi din ei vor ramane cu buza umlata. 2010-03-30
rocky stupida intrebare! suntem abia la inceputul crizei! 2010-03-30
ceau DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. 2010-03-29
euProst este cine da,nu cine cere.Fraieri care pun botul se vor gasi mereu asa ca eu cumpar cu 1 euro si vand cu 10.Hai baietii hai... 2010-03-29
cristianla noi deabia ajunge. o sa mancam painea de acum 3 zile, cu apa.o sa muncim 1 an sa cistigam cat acum intr-o luna. in cele din urma vom deveni canibali. o sa scape cine poate; adica aia mai caliti. 2010-03-28
gigiCu siguranta nu a trecut criza iar preturile inca nu reflecta realitatea. Sunt inca multi nostalgici care cred ca se vor intoarce vremurile de altadata cand cumparau teren pe 2 lei si apoi vindeau cu zeci de euro. 2010-03-28
d3n3speste 5 ani daca trece criza 2010-03-28
blondanu are cum sa treak criza pt k in Romania asta st fffoarte mult hoti asa k trageti voi concluzia 2010-03-27
camionagiu pentru MICIMANI criza nu a trecut pentru BOGATANI sau HOTI,GUVERNANTI SI ALTE NATII DIN ACESTEA criza nu a fost nu este si nu va fi NICIODATA. AMIN 2010-03-26
vai de noi 2010-03-26
sorin din buc criza e pentru noi oameni saraci. pentru mafioti si cei care vind droguri.si care fac legea in tara asta nu e criza.suntem someri vom muri de foame.vom manca resturile bogatilor care le vor arunca la gunoi.datoriile si necazurile vin peste noi.intrebare oare pentru oameni saraci ca noi va mai exista vriun strop de bucurie sa ne bucuram de aceste sarb.cu matele goale .ne vom duce la cersit vom trai din mila altor saraci.iar nenorociti de parlamentari inpreuna cu mafioti din aceasta tara vor trai fericiti.in puf.noi suntem de vina haideti sa esim in str.si sa ajungem pana la vars de sange.nea ajuns cutitul la os.va fi mai rau de atit.daca vom sta cu mainile in san. 2010-03-23
danielam citit un comentariu mai jos (stanescu) in care spune ca el este un investitor ca a cumparat ieftin si vrea sa dea mai scump, cum mi se mare normal numai ca investitorul trebuie sa si investeasca in teren si nu sa ii ridice valoare pe spatele altuia, (ex: daca are zece loturi si vinde unul pe care se construieste ceva pe celelalte noua cere mai mult) sa stiti ca afara investitorul se ocupa de curent, asfaltarea drumului pe cand la noi este plin de samsari si nu de investitori 2010-03-23
doruDaca sintem prosti,lasa sa fim. 2010-03-23
EmaCriza imbogateste pe cei bogati si ii duce in sapa de lemn pe cei saraci .Vai de noi oameni buni 2010-03-22
Zamfir VasileVand teren zona Frumusani 16 000 mp. Pret negociabil.Foarte aproape de cartierul rezidential si chiar se poate sa se construiasca case pe el. Nr tel: 0213453705, 0723813001, 0764590079.2010-03-21
iuannanoi nu suntem prosti ,noi stim sa ne muncim bani 2010-03-21
iona fost si este o vrajeala cu aceasta criza; 2010-03-20
ionutzromanul este si va fi un incult incurabil,romanii un pic mai destepti fac bani pe seama prostilor,"pai cum sa dai mai mult de 20 euro pe mp2 pe un teren langa bucuresti,esti cumva in america ,germania,de ungaria numai vb ca acolo sunt mai ieftine,,PROSTI DAU BANI PE TERENURI LA TARA:)) 2010-03-20
Cosmin Iar au inceput prostii sa aiba bani (de la banci bineinteles) si au inceput sa arunce din nou cu ei... 2010-03-19
VIOLETAACEASTA"CRIZA" NU ESTE ALTCEVA DECIT LIMITAREA CONSUMULUI. OMUL NU ARE BANI NU MAI CUMPARA.ASTFEL SE EVITA SI POLUAREA. 2010-03-19
monoga Normal nici nu este criza cam asta ar fii STAREA(ritmul) normal,in imobiliare.problema a fost cu explozia de "CREDIT DOAR CU BULETINU". Si cu cea ce a fost in pina in 2008 ne vom mai intilni peste vreo 20-30 de ani,daca totul merge bine.2010-03-17
traianatata timp cat dobitoci din parlamentul romaniei se bat pt banii care ceausescu i-a lasat in 1989 inainte ca nemernicatura de ion iliescu sa dea ordin sa fie omorit,cei de-acolo nu va dati seama ca nu aud strigatele de fomete ale poprului roman.eu sunt plecat in strainatate de vreo 6 ani si ceva dar va spun sincer cand vad ce se intampla in tara imi vine sa plang.mai oameni buni spunetimi si mie cum a putut sa ajunga tara in situatia in care este acum,cum d-zeu se mai poate trasi acolo,mi-e greata de fiecare parlamentar care iese la tv inaintea poprului,ma intreb cum de mai puteti rezista acolo.imi este dor de tara dar in acelasi timp imi este greata de cei care fura tot ce amai ramas bun acolo,chiar daca e putin.un salut prietenesc pt toti acei ce vor citi acest mesaj. 2010-03-17
c alinacriza este numai pt noi care nu am avut niciodata pt cei care au avut nu exista ca ei la fel cumpara si lux si mancare buna si au acelasi trai.in tara in care sunt de 4 ani numai patronii si au schimbat mentalitatea de a platii si anjatii si distribuitorii ...in rest ei traiesc mai bine ca nu platesc forta de munca dar nu se gandesc ca asta le distruge propria persoana vorbesc de turism de exemplu.daca nu ne platesc cu ce mergem in concediu...?bine eu nu merg ca nu am cu ce zicem numai .o sa se astepte numai patron cu patron si ei si asa sunt plictisiti.parerea mea la 30 de ani pe care ii am e ca nu exista criza ca de cand ma m nascut sufar si asa ca eu nu vad criza.nu vom avea nici ce manca da case.va salut si va doresc curaj.aici unde sunt am invatat ca exista rezolvare pt tot in viata.CURAJ 2010-03-17
tonydin 1980 de cand m-am nascut cred ca santam in criza,noi oameni de rand. 2010-03-16
sony LACOMIA BANCILOR SI POLITICA DE DOI BANI DUSA DE POLITICIENI ROMANI.NU AU FACUT NIMIC SA NE APERE DE BANDITI DIN BANCI LIMITINDU-I LA DOBINZI SUPORTABILE PT NOI.MACAR DE AR VOTA LEGEA FALIMENTULUI PERSONAL ,CA EI IMPREUNA CU BANCHERI NE ADUC LA SAPA DE LEMN .VOR SA FIM UN POPOR STRESAT APOI SA FACA CE DORESC EI AICI NU LE-AR AJUTA DUMNEZEU DE VINZATORI DE TARA SI TRADATORI2010-03-16
mikacriza nenorocita 2010-03-16
gicucriza la romini va trece odata cu apocalipsa.sa dea Domnul sa nu fie asa. 2010-03-16
sorinasotirn-o sa treaca niciodata pt unii iar pt altii nici nu este criza 2010-03-16
vasile traim vremuri grele 2010-03-15
radu maria nu sant semne bune nici acest an 2010-03-15
ZONA FIERBINTE ? ZONA EXPLOZIVA ? VOI NU VEDETI CA SUNTETI TEMBELI ? 2010-03-15
florin criza terce atunci cant tot romanul e pus la munca. atata timp cat guvernantii ne scot in somaj sau la oensie e criza din ce in ce mai adanca. criza afacut-o bancile pentru ca a dat credite inclusiv cu buletinul si s-au trezit ca e nevoie de buletin biometric ca sa ne gaseasca, buletin pe care voiau sa-l finanteze cu placere. banciel sun cel mai mare bijnitar al tarii. preturile la teren si case ar trsbui ss fie mai mari cu 10-15% decat costul actual de constructie,astfel nimeni nu se infige la cumparat. 2010-03-15
claudiaexplozia asta inmobiliara si preturile exagerate putem spune ca le datoram in mare parte romanilor care lucreaza in srainatate care au investit acasa dar acum in plina criza multi dintre ei nu isi mai permit si ar trebui sa ne dam seama de asta .Am profitat destul de ei nu ?Ar trebui sa se mai scada un pic daca vrem sa o ducem bine si noi intr o zi . 2010-03-14
doinaSa nu se mai calculeze preturile in euro, ca de aceea o ducem prost si oamenii isi pun streangul de gat. Nu trebuie sa ne comparam cu nici o tara.Avem o tara f. frumoasa, dar pacat ca-i prost condusa. Degeaba ne falim cu studiile noastre, daca n-avem deloc intelepciune.Si asta numai Dumnezeu ne-o poate da.Avem prea multi sefi care dau ordine si putini care muncesc. Priviti-i la Conferinte, Congrese. Toti unul si unul...casca gura si pierd timpul degeaba.Iar biata tara se duce de rapa.Dar ce mai conteaza, avem diplome!!!, de aia ne-am ros coatele pe bancile scolii, sa obtinem un post "caldut".Treziti-va "domnilor si doamnelor " care o faceti pe desteptii(le)!!pt ca oamenii sunt la capatul puterilor. Nu mai zambesc, nu mai glumesc, se gandesc numai la lucruri rele pt viata lor....Toti care v-ati batut joc de aceasta tara, veti da socoteala intr-o zi.Iesiti afara din palate si mergeti sa vedeti realitatea la fata locului si nu mai dati legi "dupa ureche". Am ajuns mai rau ca in comunism.Atunci aveam toti locuri de munca,bani, case si chiar de stateam la coada la mancare, nu am auzit sa fi murit nimeni de foame. In puscarii nu erau atatia oameni"flamanzi". Dar azi ce ne-au facut sau ce ne fac?!!. Ne-au bagat in ..."criza". Au schimbat cuvantul: in loc de "streang"..." criza". Locuri de munca nu, bani nu, case nu, te uiti la mancare si nu poti s-o cumperi, iar cei care le mai au, s-ar putea sa nu le mai aiba nici ei intr-o zi. Ce facem? Incotro ne indreptam? Unde este siguranta noastra?. In mainile cui a ajuns tarisoara noastra? Ne urâm unii pe altii, ne facem rău unii la altii, ne denigram tara în mod voit strainilor; nu mai exista iertare, iubire, respect si bun simţ. Am facut o Revolutie ca sa traim mai bine si uitati-va unde am ajuns.Am luptat pentru planul material,ca sa avem, sa nu ducem lipsa de nimic dar...am uitat esentialul:Credinta in Bunul Dumnezeu si ascultarea de El. Nu ne-a ramas decat sa spunem: Doamne Isuse, ai mila si de Romania! Tu esti nadejdea si speranta noastra! Dă intelepciune Doamne la toti conducatorii! Avem mare nevoie de Tine! Salveaza-ne Doamne, Dumnezeule Tată! Dumnezeu ne-a iubit si ne iubeste nespus de mult si acest lucru ni l-a dovedit prin trimiterea Fiului Sau, Domnul Isus , sa moara pe cruce, pentru pacatele noastre si crezand in El sa primim iertare si calauziti de Duhul Lui ce Sfant sa ducem o viata frumoasa, iar la sfarsit, drept premiu sa primim viata vesnica. Daca Il vom pune pe El pe primul plan, vom scapa de "criza", de saracie, de orice fel de necazuri. Si zic in incheiere:"Asa sa ne ajute Dumnezeu dragi si scumpi români"!!! 2010-03-14
rogero sa treaca criza cand parlamentari nu o sa mai aiba salari de mii de euro iar omu de rand nu va sta cu grija daca miine nu va mai avea munca 2010-03-14
mihaela guvernanti incapabili si corupti 2010-03-14
flyauzi bah "gigel cel harnicel" bagati-l in cur pe basescu si scuipal pe gura........comunistilor.....cu de astia ca tine mergem spre distrugere nu ca ar mai fi mult...boschetarilor!!!! 2010-03-13
marccriza pt astea ce lucreaza si ar vrea sa produca ceva dar an tara asta cei ce nu produc o duc bine asa ca va mai dura 2010-03-12
capitalist criza va trece cand va incepe sa dea faliment cateva banci pina atunci trtaiti linistiti ,cei care aveti datorii nu mai platiti nimic si ce-i care aveti bani lichizi nu-i tineti la banci ca sar putea sa-i pierdeti 2010-03-12
ionicamare atentie cu imprumuturile dela fni,falimentati tara 2010-03-12
ionicacriza inca mai persista,ar fi bine sa se faca ca in celelate tari ;sa se ieftenesca preturile la alimente si la imbracaminte;sa nu mai creasca impozitele la case si terenuri.doar asa lumea se poate stabili putin .si sa se mai reduca din salariile parlamentariilor caci nu fac nimic decit sa vorbeasca numai prostii. 2010-03-12
dansuntem inca in criza,pe zi ce trece somajul se mareste preturile la alimente creste,costurile la utilitati de asemenea,numai samsari de terenuri vor sa se imbogateasca asa peste noapte,fara munca ,fara nopti pierdute,fara stres,vor cascavalul cit nu face.prosti sunt cei care da,si ii face buzunarul mare. 2010-03-12
relunu exista nicio gandire economica in scoatere din crizaatarii.Eiar trebui sa gandeasca inaintea solicitarii imprumuturilor cu scopul investirii acestor bani in crearea de noi locuri de munca in ramuri de interes national si in care avm resurse proprii siverificare acontract.incheiate si desecretizate ptr.limit.sumelor contractate si afirmelor benefic.in vederea elimin.deturnarii fondurilor 2010-03-12
cinevaacum se vede cine poate rezista! 2010-03-11
adi goia au votat NU cei care vor sa cumpere terenuri ieftine inca exista terenuri ieftine eu de exemplu am cumparat unul in deva 2010-03-11
ionelcriza nu a fost si nu va fi,este in imaginatia noastra si o creem dupa modelul celor ce pling sa fim multumiti caci avem ce minca si apa sa bem Care a trait inveliti cu puf normal caci e mai greu 2010-03-11
MirelaCriza asta mai are inca de facur ravagi,poate peste vre-o 2 ani sa incepem sa ne stabilizam dar cred ca nici atunci 2010-03-11
erika nu 2010-03-09
ionita bogdan CRIZA VA TRECE CAND PARLAMENTATRI NU VA MAI AVEA SALARI DE ZECI DE MII DE EURO 2010-03-09
flr ady,daca vrei teren cu gaz,curent,catv,anul asta trece in intravilan,deja sunt constructii langa teren,am eu la 405mp.detalii pe maneldivino@yahoo.com 2010-03-07
papu mai avem putin de asteptat 2010-03-07
marinaruHoratiu: In Bucuresti, sectorul 5, are VOLKSBANK scos la licitatie cu 40E/mp. www.volksbank.ro/licitatii/Licitatie%2015.martie.2010%20-%20teren%20intravilan%2010.500%20mp%20,%20Bucuresti,%20Sector%205.pdf2010-03-07
gigiATENTIEEEEE!!!Am vazut saptamana trecuta 10-15 terenuri pe langa Bucuresti;toate erau EXTRAVILANE.Mare atentie la ce cumparati! 2010-03-06
adydaca are curent si gaze eu dau intre 15000 si 20000 e pe 5-600 m (la max 20 min de Buc) 2010-03-06
HoratiuIntrebarea, la care suntem chemati sa raspundem,e TAMPITA! Eu vin cu o alta:care este pretul corect al unui metru patrat de teren construibil in apropierea capitalei(in interiorul orasului e clar pt toata lumea,ca nu e pt muritori-intre 200 si 3000 e/m.p.)? 2010-03-06
jeanCe ma distreza disperstii care vad ca nu mai pot sa-i prosteasca pe romanasi.Eu am muncit 10 ani cu toata familia sa-mi fac o casuta la tara.Stiu ca nu-mi voi recupera niciodata investitia dar nici nu ma gandesc sa vand. In schimb sunt pe langa mine care au "INVESTIT" cu gandul ca se vor imbogati iar acum se gandesc cu groaza la impozitele care se pare ca stau la orizont iar DE CUMPARATORI NICI VORBA. CRIZA ??? PUTIN SPUS. D U R E R E !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2010-03-05
dorucriza in tara noastra mai dureaza cel putin 15 ani .SERIOS OAMENI NU VEDETI CE HOTI AVEM . 2010-03-05
miutaLa noi criza nu trece usor pentru ca ne-am obisnuit cu speculatii,bisnite,trindaveala, toti cumpara ca sa vinda mai scump,de ce nu cumpara un teren ca sa-l munceasca,sa acceseze fonduri europene,sa se dezvolte, numai asa ar trece mai usor criza. 2010-03-05
criza criza alo tati nimeni nu vrea degeaba dar la preturile astea iti cumperi casa unde vrei in lume mult mai avansata ca noi romania mai iesi si tu din tara sa vezi toti care vand terenuri zic ca o sa fie in viitorul apropiat cartier rezidential, aeroport, sos de cent si exemplul poate continua asa ca ciocu mic 2010-03-05
simonapai cum sa nu fie criza, daca un propietar de garsoniera confort 1 , vinde cu pretul unui apartament de 2 camere. pai sa stea cu el pana la adanci batraneti. Si daca vrei sa cumperi nici nu se gandesc sa lase la pret.Am cumparat in anul 2001 un apartament de 3 camere, suprafata de 78 mp, cu 12.500 euro!!!!!! acum in 2010 pretul, la aceasta suprafata, este de 80.000 euro!!!! pai astia vor sa faca bani asa stand degeaba.daca propietarii nu se trezesc la realitate cu greu vom scapa de criza imobiliara prin care Romania trece. RUSINE GUVERNANTILOR!!!se fac afaceri de milioane de euro din asfaltat prost si pus borduri peste boduri. exemplul cel mai bun il vedeti in zona berceni, in drumul care duce la metro, selgros etc. se vor vedea 2 randuri de borduri. cum e oposibil asa ceva!!!!! videanu , videanu cati bani ai facut pe spatele nostru!!! RUSINE!!! 2010-03-05
rabdati foame ca vindeti scump 2010-03-05
Asa a fost tot timpul. Cine a avut bani a acumparat , cel cea avut nevoie de bani a vandut si altii au plâns si au asteptat sa le dea "statul". FRATILOR IN LOC SA VA PLANGETI MAI BINE ATI FACE CEVA ! pretul e dat raportulintre cerere si oferta! iar pomana sa va iasa din cap!ce e bun costa peste tot pe lume bani! hai sa auzim de bine si la 81, 4% sa va dea "statul" si Boc ! 2010-03-05
iulian cine cumpara acum pe 1,2,3,4,5......10 euro/mp il va vinde aproape gratis peste maxim un an !!! nu cheltuiti banii, nu e pretul corect !!! 2010-03-04
BogdanVand teren convenabil pentru casa de vacanta,cabana vanatoare,casa ecologica sau pastravarie .Tel:0754400004 2010-03-04
vassy ce kriza mai este si asta ,caci de doua sapta mani tot necociez cu tarani dar nu vrea sa lase nimica .zice ca el este in criza tot timpu.10ari de pamant 45000 euro.Mai asteptam 2010-03-04
marinaruLa Bulgari preturile au ajuns la nivelul anului 2000, mai avem putin de asteptat sa ajunga si la noi la fel... jumatatea lui 2011. In SUA sunt la nivelul din 1996 :).2010-03-04
jeanCeea ce am spus mai devreme cu masina este valabil si in alte situatii dar trebuie sa accept ca nu este universal valabil exemplul dat de mine. Despre credite pot sa spun ca populatia Romaniei si-a cam epuizat potentialul de indatorare ceea ce va face sa mai treaca multa vreme pana la a mai contracta credite fie ele si ieftine pentru ca romanul a vazut ca acestea mai trebuie si platite. SFSTUL MEU RAMANE ACELASI PENTRU CEI CARE MAI AVETI ECONOMII : NU VA GRABITI . MAI ASTEPTATI. SUCCES !!! 2010-03-03
jeanAdevaratul capitalist,adica un om care se pricepe cu adevarat la afaceri se orienteaza dupa PIATA. Sa ma explic : poti vinde un bun sub pretul de achizitie si sa iesi pe profit. Cum???????????? Simplu. Sapresupunem ca astazi cumperi o masina fabricata in 2005 cu suma de 10000 de euro si maine scade pretul brusc la 8000 de euro.Ei bine eu vand cu 8000 de euro la primul client daca cu acesti bani pot sa cumpar o masina mai performanta din 2007 si cu suma de 7500 euro. Profit 500 euro.Asta nu inteleg multi asa zisi "oameni de afaceri",perspectiva,potentialul viitor al investitiei.Degeaba platesti rate la banca daca ai o masina scumpa in fata blocului dar care nu-ti foloseste la nimic pentru ca fie tu circuli numai cu autobuzul fie nu ai bani de benzina. Atunci,unde-i afacerea ? 2010-03-03
ItaE greu sa convingi pe cineva care a facut o "investitie imobilara" intr-un teren si credea ca a facut afacerea vietii sale, ca terenul sau nu face decat vreo doi bani! Ba mai mult poate ca are si credit pentru acea investitie. Asa ca va mai trece mult pana sa treaca criza imobiliara. 2010-03-03
GabiCriza imobiliara va inceta in momentul in care vor exista lichiditati, adica bancile vor relua creditarea. Acest lucru nu se va intampla decat atunci cand romanasii nostri nu se vor mai crede mari afaceristi imobiliari si nu vor mai visa cartiere rezidentiale pe toate dealurile. 2010-03-03
andrei dak preturile la imobiliare va scadea atunci va trece si criza 2010-03-03
criza imobiliara nu va trece atat timp cat va fi preturile acestea la m2 de teren 2010-03-03
valynu mi sa parut ca am fi in criza la cat costa m2 de pamant mai putem spune ca este criza,sunt aberatii 2010-03-03
jeanVictor faci estimari din burta.Pe ce te bazezi cand spui 2011? Eu unul spun ca situatia economica globala este extrem de imprevizibila in acest moment. Sunt state care pompeaza sume uriase in economiile proprii dar dupa cum se vede efectele se lasa asteptate. Daca America intra din nou in criza ? Ce parere ai ? 2010-03-02
victor Criza imobiliara va trece cand va incepe sa creasca puterea de cumparare si atunci cand bancile vor reincepe creditarea ieftina. Nu mai devreme de vara lui 2011. 2010-03-02
monica nu sint bani ca iau cheltuit parlamentari pe masini luxoase si etc 2010-03-02
jeanVa rog sa ma scuzati, da , Romania are guvern. Guvern de SHMENARI.Ne iau banii si ne dau chitante (harti)inapoi,pe accize,pe habitat,pe viciu,pe rovignete...samd. GUVERN AVEM DAR SOSELE SIGUR NU. Asa ca pe jumatate tot am dreptate. 2010-03-02
jeanVa spuneam ieri ca s-au cam lamurit investitorii cu Romanica.Sa va explic de ce.De fapt acei INVESTITORI erau tot niste speculanti numai ca erau de pe alte meleaguri.I-au prostit pe romani de au luat credite uriase,ei au cumparat terenuri la preturi de nimic si cu mana de lucru ieftina (va aduceti aminte de chinezii de la stiri lasati pe drumuri prin Bucuresti de firmele de constructii ?)au facut niste porcarii de blocuri pe care le-au vandut la preturi fantastice. ACUM lucrurile s-au intors la 180 de grade.Chiar daca am presupune ca banca o sa-i dea romanului 60000 de euro credit pentru o garsoniera acesta ( ROMANUL ) s-a desteptat si se gandeste de 1000 de ori daca mai ia creditul sau nu.Deci in final INVESTITORUL se va muta intr-o alta tara unde va vedea ca-i merge. Acum hai sa ne gandim un pic cei care am mai scos nasul peste granita,daca ati avea un ban v-ati bate joc de el investindu-l intr-o tara care n-are guvern si sosele ? SA FIM SERIOSI !!!!! 2010-03-02
georgeCriza este abia la inceput.Avem un milion de someri care sunt in plata acum dar cand se va termina ajutorul de somaj ??????????Atunci sa vedeti firme falimentate.De ce? Simplu,cine nu are bani nu cumpara.Nu cumpara nici biscuiti,nici lapte,nici tenisi.....A,nu sunt vanzari,atunci nu putem produce pe stoc deci in consecinta alti someri.Totul se leaga. Daca asta nu este criza atunci poate se numeste RECESIUNE ECONOMICA despre care guvernul lui BOC din tara lui POC n-a auzit.Tara mutilor care stau de vorba cu surzii... S-auzim numai de HARASHO !!! 2010-03-02
criza criza fratilor cat ma bucur de criza asta toti vindeau cate un teren, stiu lume care avea la ei dosare cu terenuri ziceai ca masa si neamul lui a avut toata romania acum sa uita lung au saracit ca nu mai merg nici cu masina lor ex ml bmv cu motoare de 5000 cc imi zic sa vin sa ii iau de acasa ca au treaba ha ha ha dar eu stiu ca nu au bani nici de benzina aviz speculantilor la munca cu voi care aveti terenuri puneti ceva pe el poate asa aveti ceva de castigat un cartof o ceapa ca vine impozitu ala mare de la anul sau mai bine faceti-va cimitire macar aveti unde sa dormiti somnul de veci 2010-03-02
fratie jane ai dreptate! dar nu toata lumea gandeste ca noi! as vrea ca si vara asta sa nu se faca tranzacti sa vedem cine o sa mai tina la preturi??? agentiile nu vor mai supravetui pana la iarna. doamne ajuta!!!oameni nu faceti jocurile la mafioti.mai asteptati!!!pentru mine ar fi o placere cand intru pe internet sa nu mai dau de agenti.mafiotii!!!!2010-03-01
jeanSunt foarte convins ca cei cu interese imobiliare incearca sa acrediteze ideea ca nu exista criza,ca totul este asa o gluma si tot asa ...dar asta numai pentru fraieri ca sa puna botul la preturile lor astronomice. HEI baieti va anunt cu respect ca s-au dus profiturile voastre de altadata.Piata o fac cei care cumpara,NU CEI CARE VAND.Banii fac piata.Toata lumea are cate ceva de vanzare,ba o masina,ba un apartament,o vila ...etc.Problema adevarata este CINE CUMPARA ? De mecanism de piata ati auzit ? Asa ca le spun romanilor care vor sa cumpere sa mai stea,sa nu se grabeasca pentru ca nu au ce pierde.Oricum INVESTITORII STRAINI s-au cam lamurit cu Romanica,le-a cam trecut de investitii.Deci sa fie clar ca nu se va mai ajunge la preturile de odinioara.Mesajul meu pentru cei care mai au cate ceva in buzunar este FITI DESTEPTI si nu mai acceptati preturile cerute.Spuneti direct ATAT OFER iar daca nu vrea sa vanda spuneti politicos LA REVEDERE. TESTATI SI O SA-MI DATI DREPTATE. 2010-03-01
ungureanu ionut da a trecut criza ca preturile sunt mari pt.vremuri de criza uni sunt inconstienti la ce preturi cer 2010-03-01
jeanDaca ai buzunarele pline sau castigi bani nemunciti normal ca nu stii ce inseamna criza. Niciodata cel satul nu-l crede pe cel flamand. 2010-03-01
bugeanu stefan a trecut demult criza la noi dar mai stam de vrajeala deocamdata 2010-03-01
jeanAm fost astazi si am stat de vorba cu cativa proprietari in orasul in care locuiesc pentru ca vreau sa cumpar un teren pentru folosinta proprie,nu pentru revanzare.Surpriza,proprietarii nu stiu ce preturi sa ceara si sunt in dilema daca sa vanda sau sa mai astepte iar samsarii cer preturi ametitoare de parca n-ar trai in Romania. Pai sa ceri pentru un oras de provincie, care in afara de faptul ca locuiesti pe acel teren alt potential economic nu are,un pret de 25000 de euro/500mp este o nebunie,atentie in zona limitrofa nu in interiorul orasului.Daca luam in calcul si restul investitiei ajungi la 50000 de euro (cel putin).La un venit mediu de 500 de euro/luna (daca lucreaza ambii soti cu salarii bunicele) achizitia se poate achita in 20 de ani daca esti norocos si nu ramai fara slujba.Deci muncesti jumatate din viata numai pentru casa.CONCLUZIA...o sa-mi cumpar o garsoniera de 25 mp si a doua zi pot sa ma mut.Cu 10-15 mii de euro am rezolvat-o fara sa mai stau cu gandul ca trece luna si vine rata la banca si cine stie daca o sa am cu ce sa platesc.Dupa ce o sa treaca recesiunea mai vedem.... 2010-03-01
COPII NE VOR JUDECAEu consider ca romania a intrat in criza din cauza politicienilor pe care de fapt nu ii intereseaza soarta tara ci buzunarul lor propriu si afacerile lor personale.Romania a fost dominata de multe state si cotropita prin razboaie,acum insa politicienii prin nesabuinta lor au dat bogatiile tarii de buna voie.HALAL ROMANI. 2010-03-01
fiorelogreu v-a trece criza la noi...ginditi-va ca avem de platit 22 de miliarde de euro fratilor datorii la FMI care de acum ne vine p---a la c-r vreo 8 ani de acu inainte o sa tot platim+dobinzile...asa ca prefer sa muncesc in italia unde am siguranta zilei de maine-buona fortuna romania 2010-02-28
de afara it noi santem in criza de cand ne nastem si pana ne ducem...mai bine prefer afara...sa iau o casa pe vro 20-30 de ani sa platesc la banca treptat decat sa vin in tara sa muncesc fara rost si nici traiul nu il pot duce aceptabil...am terminat scoala acu catziva ani cu diploma...ce mia oferit statu roman dupa ce am terminat scoala...un cazzo...sincer imi pare rau ca sant roman...ciao 2010-02-28
da Vand teren 5000 MP PARCELABIL In zona Fundeni , Dobroesti Livada . Apa , Gaz , Curent IN ZONA.Intraviran. Telefon: 0745262616 2010-02-28
dancioradas.de scaderea preturilor mai vedem,acum se cumpara ca e bine hotii cumpara repede tot si dupa aia nele vind noua criza dispare ,cio sa ziceti in luna lui august cand no mai fi .o spun specialistii .daca ai ceva bani investeste nuti va parea rau succes 2010-02-27
VASILEVLAD TEPES NE MAI SALVEAZA PE NOI ROMANI 2010-02-26
florinFratilor, sa va spun ceva; NE MERITAM SOARTA, atat am avut de spus, Multumesc 2010-02-26
MirceaBanditii nu simt criza imobiliara, ei cer preturi exagerate si vor imbogatire pe spatele fraierilor! In USA sunt case cu preturi de la 35.000 de dolari pe care incearca bancile sa le vinda si nu se bate nimeni pe ele. La noi smenarii vor sute de mii pe toate cotetele asezare prin vagauni fara apa, canal sau curent electric. Si fraierii musca din momeala! 2010-02-26
Jane tarim in Romania si asta ne e viata. 2010-02-25
jeanDeocamdata cei care vor sa cumpere mai au de asteptat pentru ca piata imobiliara rezista din cauza banilor negri. Amarastenii care strang cu greu un banut trebuie sa-si puna familia gaj la banca dupa care cotizatii grase la BANCILE camatar.Fratilor, faceti o comparatie intre un credit platit in Spania si unul platit in Romania si-o sa vedeti ce biruri platiti in Romanica pentru patru pereti in care de multe ori vii de la serviciu si asculti muzica de la vecini vrei nu vrei sau esti lasat fara apa pentru ca a fugit administratorul cu banii sau daca ti-ai facut casa te trezesti ca vine unu si spune ca terenul pe care l-ai cumparat este a lui Preda Buzescu var cu strbunicasu. Foarte MISTO !!! 2010-02-25
jeanVreti sa va cumparati o casa la pret real si sa traiti intr-o tara civilizata? Studiati putin ofertele din Ungaria. Au si strazi mai bune si autoritati care-si fac treaba,spagile sunt ceva mai mici,munca se plateste mai bine dar nu au manele. INCERCATI !!! 2010-02-25
\"badea Gheorghe\"La noi a fost criza intotdeauna si va fi in vecii vecilor.2010-02-24
analiza pretComunistii au furat tara in '90. Si daca ei au parvenit prin furt, au reusit sa faca aproape din fiecare roman, un hot-mai mic sau mai mare.HOTUL NU MUNCESTE, ASTEAPTA PRADA-mai mica sau mai mare.Iar 'saracitul' din prostie, are intotdeauna prea putin, pentru ce-si doreste. 2010-02-24
Dk Da, trece in vreo 2-30 de ani...vai si amar ce o sa fie in Romanica, sa vedeti voi de acum inainte ce foamete o sa fie..da, da FOAMETE! Vor fi cei care mor cu zile si cei foarte bogati, imbogatiti din scumpa noastra patrie... 2010-02-24
sunt aproape preturile rele 2010-02-24
dobre victorpreturile sunt inca foarte mari 2010-02-23
nik cred ca nu a fost criza imobiliara.cred ca acestea sunt preturile reale si poate chiar mai mici asa ca domnilor afaceristi care a cumparat sincer a luat o mare tepica.2010-02-23
sa traiti bine sa vedeti voi ce inseamna criza de acum incolo. beleaua de acum incepe.2010-02-21
ghitaRomania deabea a intrat in criza. la politicieni care ii avem o sa mai avem de tras. tineri fara locuri de munca sunt atrasi in strainatate,ei vor sa scoata handicapati la munca mai bine era cu ceausescu decat cu ei.noi tineri sa ne lom case la 70000 euro cat trebuie sa muncim in romania sa facem 70000 euro cu un salariu de 1500 2010-02-21
ana maria Este foarte prost adresata intrebarae,putea-ti intreba;credeti ca se va termina vreodata criza?si raspusul meu e,NU.Tinerii nu mai au nici un viitor,in fiecare zi auzi ca si-a mai pus 1,2 capat zilelor.in tara asta au mai ramas batranii si parlamentarii,dar in curand nu va mai ramane nimic....nimic 2010-02-21
anonimCriza a fost provocata intentionat de persoane avide de putere ptr a instaura o Noua Ordine Mondiala.Cautati pe Google,Noua Ordine Mondiala-exterminarea omenirii,site-ul se numeste Zona Interzisa sau Apollogetica,si o sa ramaneti stupefiati,de ceea ce se pune la cale de catre ,,mai marii lumii".Aveam dubii ca orice om in multe privinte,dar acum vizionand ceea ce va recomand o sa intelegeti ca nimic nu-i intamplator,totul e calculat si premeditat.Oameni care fac parte din asociatii secrete,masoni,francmasoni,samd,ei dirijeaza din umbra totul,iar politicienii sunt marionetele lor. 2010-02-19
sergiucum va puteti inchipui ca trece criza..pai suntem de zeci de ani in criza(cea comunista)si acum criza neocomunista care va mai dura cel putin 15-20 de ani..hai fiti realisti..pe vremuri ne luptam cu hoardele straine dar acum avem si noi haordele noastre(psd-iste pdl-iste samd)nu e nici o noutate totul se repeta e foarte simplu.. 2010-02-18
90% S-AU ALES SINGUREI , II DOARE NICI ACOLO CHIAR DE EI 2010-02-18
anonima basescu are vre-o criza , dar nu am aflat la ce organ , ori il doare in boc , ori in portofelul lui EBA 2010-02-18
George BanuDomnu' Banu doi, din cate imi dau seama suntem pe www.imobiliare-terenuri.ro nu pe www.cultivare-terenuri.ro, asa ca exemplele pot sa vina de la sine, iti dai tu seama singur ce vand, cred ca esti baiat destept. Te pup 2010-02-18
George BanuDomnu' Banu doi, din cate imi dau seama suntem pe www.imobiliare-terenuri.ro nu pe www.cultivare-terenuri.ro, asa ca exemplele pot sa vina de la sine, iti dai tu seama singur ce vand, cred ca esti baiat destept. Te pup 2010-02-18
George Banu Doi Ce vinzi mister peste piata? ceapa, cartofi/? da si tu un exemplu sa ne minunam cat esti de bun....2010-02-17
George Banu Criza nu e , eu vand tot ce pun la vanzare, pe net in ziare, la preturi peste piata... in fine depinde si cat de optimist esti .. pup 2010-02-17
gheorghe viorel de abia acum incepe 2010-02-16
handicapatilor 2010-02-16
tudornesimtitilor 2010-02-16
daca puteti plecati din tara asta de c.... 2010-02-16
alein numai o dictatura militara mai pune la punct tara asta 2010-02-16
nix stati linistiti k nu primiti nimik. statul roman este cel mai mare infraktor, unul legal 2010-02-16
PavelDA,in sfarsit,le-a venit mintea la cap!Credit pana la 70000 e,pentru casa cnstruita in regie proprie-asta e solutia!Si eu cred ca 45000-50000e sant suficienti pentru o casa decenta.Mi-e frica numai de faptul ca,daca romanii se vor apuca de treaba,baietii destepti vor scumpi terenurile si materialele de constructii. 2010-02-15
danIn momentul asta,daca ai teren,nu-ti trebuie 70 000 euro(cat zice guvernul ca garanteaza) sa-ti faci casa.Sunt suficienti 50 000 pentru o casa P+1 de 150m.p.,cu gazon,cu flori,cu pomi,c-o piscina mica in care sa te racoresti la vara cand vor fi 45 de grade. 2010-02-15
horatiuTerenuri ieftine,materiale de constructii ieftine,mana de lucru ieftina,credite cu garantie guvernamentala-ce mai asteptam,fratilor?Probabil,asteptam sa pice PARA MALAIATA!La fapte si nu va mai smiorcaiti,trece viata pe langa noi! 2010-02-15
sorin stan Va trece peste 20 de ani cand va exista un alt sistem economic mondial .Acum se incerca mentinerea pe linia de plutire a sistemului actual si o trecere cat mai lina la noul sistem in care China fa vi un lider.A nu se uita ca China are o crestere economica de 9 pocente in ani de criza si detine jumatate din dolarii tipariti de trezoreria USA. 2010-02-15
teaCup"Eu zic ca a trecut... in Europa si in intreaga lume... ". Unii mai naivi, confunda criza cu primul val de recesiune. Criza abia a inceput. Pentru o idee despre ce vom trai in urmatorii 5-10 ani, vedeti putin cazul Japoniei (ultimii 20 de ani). 2010-02-15
ION BULIONROMANIA ESTE IN CRIZA CHIAR SI CAND NU MAI ESTE CRIZA.ROMANII ASTEAPTA SA LI SE DEA,SA LI SE FACA SI SA LE CADA IN GURA 2010-02-14
banyasz felixcriza mai tine mult oameni nu au bani 2010-02-14
adrianagentiile imobiliare tin preturile prohibitive la oferte de vanzare.E prost cel care da, nu cel care cere. 2010-02-13
cristicriza a facuto bancile pt ca au dat toti bani la stat cu dobanzi mari si sigure 2010-02-13
cristicriza a facuto bancile pt ca au dat toti bani la stat cu dobanzi mari si sigure 2010-02-13
ciprianEu zic ca a trecut... in Europa si in intreaga lume... la noi nu se doreste (vezi imprumuturi FMI, fonduri SAPARD, FARE, tre sa se indestuleze actualii si fostii baroni) 2010-02-13
DorinSondajul exprima perceptia exacta. Mai avem mult pana sa intrezarim macar "... luminita de la capatul tunelului..." , tare mi-e teama ca ai nostri incearca din rasputeri s-o stinga. 2010-02-13
GigelCriza financiara continua.Case si terenuri se vor cumpara si vinde deoarece este mai ieftin sa-ti faci tu casa decat sa cumperi un apartament cat cutia de chibrituri. 2010-02-13
popescu mai e putin pana trece complet 2010-02-13
robert criza abia incepe ........sa aveti nervii tariiii...... 2010-02-12
crissa suntem in criza de 20 ani....asa ca nu sunt sanse. 2010-02-11
laurcrisacum a inceput si criza in Romania ...sa treaca ,mai avem de asteptat pana sa treaca. 2010-02-09
fratiefratilor ce mai spuneti a trecut criza? in ultima luna au scazut preturile cu 20%!!! sant tare curios unde vor ajunge preturile la sfarsitul ierni? cand toti nu o sa mai aiba bani de a plati intretinerea. santem pre saraci ca sa ne intretinem casele dar sa mai investim. ne inselam crezand ca ne vom reveni! cine sa cumpere somerii???????? ne-a pus bine smecheri romaniei!!!!!! va compatimesc pe toti care au de vanzare , fiecare vrem sa luam cat mai mult pe bunul lui. fratiilor nu vedeti ca santem intrun colaps? trebui sa incepem sa scoatem bani sa incepem sa miscam ca altfel vai de capul nostru .cand va misca putin piata sa vedeti atunci crestere economica.toate se leaga intre ele. vinzi terenu ,se face casa ,se cumpara bca ,fier,tigle ,beton,etc 2010-02-09
cristureancriza no sa dispara ca fura prea mult din palarmentul romaniei si cu presedintele romaniei si altii ect. 2010-02-08
gurlupSuntem nascuti si crescuti an criza economica din cauza unor nemernici care au luat tara fara datori si acum tragem noi oameni de rand sa achitam cei 80 miliade euro 2010-02-08
ertdomnule chirico ,aveti dreptate ,nu a trecut criza imobiliara,dar daca nici acuma nu sunt preturi reale atnci,cand domnule?pai unde vreti sa ajunga preturile pentru un ar de pamant?nu vedeti cat au coborat,peste 50%, dar preturile restul produselor creste mereu,atunci o avere de teren sau imobil,vreti sa se vanda pe bani marunti? auleo,vrei avere? cumpara-ti dar plateste pentru el,daca nu stai in chirie cum satu americanii majoritatea!!! 2010-02-07
CHIRICO FABIONU A TRECUT CRIZA IMOBILIARA, DACA AICI IN ROMANIA PRETURILE NU SUNT REAL. 2010-02-07
stahanauSa le ia toate averile sa le imparta la tagani, sa vina comunsmu ca era mai bine. Si puturosii care n-au muncit nici ei nici parintii lor, sa primeasca de gratis. Sa se faca partidu ala odata sa-i punem sefi pe lenesi si pe ofticosi. Care are mai putine clase ala sa conduca. Bogatii, la Canal! 2010-02-07
Cumpar actiuni FONDUL PROPRIETATEA,LITIGII SI DOSARE ANRP plata si formalitatile le fac concomitent. Cumpar actiuni FONDUL PROPRIETATEA,LITIGII SI DOSARE ANRP plata si formalitatile le fac concomitent. tel 0721.032414 sau 0788.029.694. rog si ofer seriozitate [exclus intermediari Cumpar actiuni FONDUL PROPRIETATEA,LITIGII SI DOSARE ANRP plata si formalitatile le fac concomitent. tel 0721.032414 sau 0788.029.694. rog si ofer seriozitate [exclus intermediari Cumpar actiuni FONDUL PROPRIETATEA,LITIGII SI DOSARE ANRP plata si formalitatile le fac concomitent. tel 0721.032414 sau 0788.029.694. rog si ofer seriozitate [exclus intermediari Cumpar actiuni FONDUL PROPRIETATEA,LITIGII SI DOSARE ANRP plata si formalitatile le fac concomitent. tel 0721.032414 sau 0788.029.694. rog si ofer seriozitate [exclus intermediari Cumpar actiuni FONDUL PROPRIETATEA,LITIGII SI DOSARE ANRP plata si formalitatile le fac concomitent. tel 0721.032414 sau 0788.029.694. rog si ofer seriozitate [exclus intermediari2010-02-05
YDACriza nu a trecut si mai dureaza mult mai mult.De acum a inceput greu cu bani imprumutati de la FMI.De dat ne-au dat dar trebuie sa-i dam si noi la randul nostru.S-ar mai rez treaba daca s-ar baga pana la urma impozitul de 0.5% pe averi daca depaseste 500 de mii de euro.Dar vezi sa treaca de guvern. 2010-02-05
elenacriza este doar pentru noi cei multii care muncim, pe hoti nu-i va ajunge nici-o data,doar daca se v-a aplica legea cojocaru 2010-02-04
marian sai vad io pe hoti astia cu terenuri si case ce mai produc .....sau angajat cumva ? vanzatori la piata iau terminat criza so tina asa 15-20ani 2010-02-03
crisrominia este in criza de citiva ani in urma dar acum se vede acum si se va vedea mai bine nu peste mult timp maxim 5 8 luni 2010-02-02
Ion MIhai as cumpara un teren 2010-02-02
Pacat ca si-au exprimat punctul de vedere mult bizon(analfabeti). 2010-02-02
gabi clejanisi pamanturile nu leau cumparat sa le munciasca cineva,leau cumparat sa le puna gaj la banca sa aiba acoperire.Dupa care nu mai sunt de gasit.eu am vandut cateva ha(si il gestionez in continuare)pentru ca cel care la cumoarat nu mai ie de gasit a disparut cu multi bani.si banca ce sa faca cu pamantu lui? IL VINDE LA PRETUL INITIAL nu? 2010-02-02
gabi clejanila noi in tara gasesti case putin mai scumpe decat afara? Gresit!in germania poti cumpara un apartament cu 5.6mi de euro dar intretinere lunara trece peste o mie.Deci unde ie mai ieftin?Si daca o sa cautati o sa gasiti terenuri,case,apartamente si ce mai vreti voi la un pret fuarte bun. DAR NU PE GOOGLE! 2010-02-02
gabi clejaniadevarul este ca numai la stat ie criza si cei care au bani nu mai investesc .zic hai sa mai asteptam!mare parte de vina o au stirile ca ii sperie pe investitori.si cei care investesc dau salarii foarte mici dand vina pe criza!dar nu ieste asa 2010-02-02
cornelNumai la noi au cumparat unii sa vanda si cu de 100 ori profit.Mai ceva ca la Caritas 2010-02-02
stateApropos tocmai am gasit in Franta regiunea Saint-Sauveur-Lendelin 6 ha de teren stradal cu 35000 euro.Negociabil.Asa ca... 2010-02-02
stateAlo doamna Carmena afara ha de pamant e mai scump ptr ca pe ala se Produce,de ferme a-ti auzit?mai scuteste-ne ca am mai fost si noi pe afara si stim cum sta treaba. 2010-02-01
CARMENACine crede ca e mai ieftin in Europa sa cumpere acolo!nu stiu cum puteti crede ca va fi mult timp inca o diferenta enorma intre un ha de pamant arabil din Belgia , Franta sau Luxemburg (25.000 _50.000 eur :ha )si Romania unde un ha de pamant bun costa intre 3-5000 EURO/HA)? cine vinde ieftin vinde ca are nevoie de bani dar de obicei vinzi ieftin si daca e sa cumperi gasesti ceva valabil ieftin? oriunde pe lume ce are valoare costa bani deci nu mai visati ca veti avea totul pe nimic numai pt ca va spun prostii astia la tv ca e criza ! asta si vor sa va faca frica , sa nu mai indrazniti sa faceti nimic , sa va dea Boc cu Udrea/ ca atunci cand va arunca resturi sa fie calicimea multumita! Fratilor ; pâine mâncati , pâine gânditi , deci aveti ce meritati! Asteptati sa va dea guvernul , politica , fiti cuminti , plângeti ca asa vor ei si staTi sa treaca timpul sa aveti si voi UN loc de casa pe degeaba ! cu bine si incercati sa mai si ganditi!dar nu prea mult sa nu va doara capul! curaj!2010-02-01
moldoveanu stai sa mai bage astia ceva impozite si o sa ajungem sa dam totul pe gratis, ca nu o sa mai avem de unde plati impozitele si uite asa o sa ajungem saraci lipiti pamanului - o noua forma de sclavagism - modern. din pacate asta e viitorul - cu ajutorul politicienilor nostri!! 2010-02-01
marinaruDomnul investitor... stai sa vina impozitul la valoarea de piata si mai discutam. De "valoare" in ochii cumparatorului ai auzit? acum oamenii au inceput sa inteleaga ca sa dai 40.000EUR la banca este foarte dificil.2010-02-01
statePai domnu ''investitor'',mancam legume din olanda pentru ca pe multe terenuri limitrofe cresc VILE.asa ca ce pamant sa mai muncim? 2010-01-31
stanescu- nu stiu de ce se agita uni de terenurile din romania, eu sunt un investitor care am cumparat cu bani putini asa este dar nu am sa il vind cu un eura nici daca il lasa sa creasca ciuperci pe el, iar daca este groasa si preturile scad tot este o valoare , cineva zice ca ma ieftin este in america sau nu stiu unde sa imi de doua exemple cit au 10 000 de metri de tere in franta-belgia olanda sau unde vrea el si sa il vinda cu un eura ca eu il cumopar pe loc, si poate o sa spuna ca nu ne comparam cu aceste tari , falsssssssss credetima ca avem valori care nu stim sa le respectam , si care nu stim sa profitam multumesc ne multumim ca maincam legume din olanda , ca sunt mai ieftine, falssssss nu suntem oameni , nu se munceste traim din smecheri daca se poate , la munca frati romani la munca 2010-01-31
stanescu da , este adevarat terenurile de la noi sunt foarte scumpe dar, ar treebuie protejate unele locati din rimania. pt ca avem zone care nu sunt in europa, de ce trebuie sa protejem trebuie pt ca asta este realitate 2010-01-31
BOGDANCRIZA ESTE LA CINE STA SI NU SE MISCA 2010-01-31
Todorovcare criza????????? criza este decat pe hartie si la televizor. 2010-01-30
claudiutoti care au votat,nu,stiu ce spun,criza acum incepe! si apoi preturile la terenuri sunt foarte mari,iar cei care au banii,cei care detin puterea in afara ROMANIEI,nu mai sunt de acord sa plateasca aceste preturi enorme,marii producatori prefera CHINA,unde au alte facilitati si nu exista politicieni romani care sai tot tune! 2010-01-30
claudiutoti care au votat,nu,stiu ce spun,criza acum incepe! 2010-01-30
mudava costelEste sub orice critica felul in care sa ajuns la aceste preturi"nesimtite",pana in 2000 in localitatile limitrofe ale bucurestiului se cumpara parcela2500m2 intravilan cu cca 20-25 mil lei,dupa care in cativa ani se cerea zeci de euro pe metru,fara a nu se face nimic.Se pare ca revenise al doilea caritas,dar... imobiliar...inadmisibil fara o crestere economica,fara nici un motiv,numai lacomia si puturosenia inflorise in acea perioada.Toti visau numai bani nemunciti,inbogatire dupa o zi pe alta,se mergea la tarani scoteau un pret gun ,urma parcelarea si gata cartier rezidential!!!!!!!!!!!!!!?????????nesimtire,nesimtire,de tip romanesc.Este singurul motiv pt care ma bucur de criza asta,sper sa ne aduca cu picioarele pe pamant.PS Hai sa cumparam toti cate 500-1000 m2 si a doua zi sa punem anunt cu teren de vanzare,asteptand sa-l vindem de cateva ori mai scump sa dam de bani ,ca munca-i pt "fraieri"zic speculanti nostri.JOS SPECULANTI SI BORFASI!!!!!!!!!!SI TREBA ASTA PLEACA DE SUS;OARE AI NOSTRI DEMNITARI NU SUNT INPLICATI IN TOT FELUL DE AFACERI MURDARE(CE AR ZICE UDREA,BASE,CARE FAC TOT FELU DE AFACERI MURDARE CU PRIMARUL LOC 1 DECEMBRIE,PATRONUL UNIRI URZICENI)ASA CA TREBA CU PESTELE ,CARE SE INPUTE DE LA CAP E F ADEVARATA!TOATE BUNE!!!!! 2010-01-30
A.C. pai si puterea nu noi am votat-o:)) 2010-01-30
stateterenul il cumperi daca ai nevoie de el,nu sa faci specula.cer unii pe parcele in camp care nu vor vedea niciodata asfalt sau gaze sau canal,cat pe o vila,asa ca preturile sunt aiurea.nu vinde decat cel care cere un pret rezonabil.s-a dus vremea cand toti investeau in imobiliare,dar ei spera inca sa fraiereasca!de fapt nu mai stii in ziua de azi in ce sa investestesti? 2010-01-30
P.M.Preturile sunt prea mari inca la noi. Mai ieftin cumperi pamant in SUA decat in Romania. Nu e normal. 2010-01-29
v d nu va scade curind ,pentru ca asa se vrea de catre cei de la putere 2010-01-28
NU O SA FIE NICIODATA BINE LA NOI IN TARA,SINTEM INCA SCLAVI LA NOI IN TARA CA LUCRAM MULT SI BANI PUTINI,SI ASTA INSEAMNA SCLAVAGISM,SAU VIATA JUNGLEI .IMI PARE RAU CA MAM NASCUT IN TARA ASTA DE SCLAVI ....... 2010-01-28
MariusicaPana la urma ce am scris nu prea prezinta interes pentru perioada pe care o trecem. Asa ca cei care au pamanturi visati sa va imbogatiti de pe urma lor, iar cei care nu le au, doar visati 2010-01-26
MariusicaEu nu am teren iar ca sa cumpar am nevoie de bani. Cum cea mai buna oferta de la una din banci este aceea de a-mi da 26000 euro pe 30 de ani nu prea pot sa cumpar teren si sa ridic si o casa in care sa locuiesc pentru ca dupa cum se vede o data facut imprumutul sunt sclavul bancii 30 de ani, deci nu pot sa mai fac altceva. Dupa mine piata trebuie sa se azeze dupa normele impuse de banci, cat timp eu (si cred ca nu sunt singurul in situatia asta) nu ma pot imprumuta cei care au terenuri de vanzare nu pot vinde. 2010-01-26
De aceeasi pĺrere cu dihoru catalin si fratie. Terenul in Romania ar trebui sa coste 0.3-5 Euro/m2 pentru intravilan si 200-400 Euro/Ha(10000m2) pentru agrar. Proprietarii de terenuri trebuie sa inteleaga in final legile pietii: una din ele se refera la potentialul investitiei prin cumpararea terenului reprezinta valoarea terenului ca investitie.Adica pe intelesul taranului, nu e totuna ca vind un teren in Judetul Prahova ori in Orange County, California. Chiar daca terenul este solid, ori drept, fara stinci ori foarte roditor valoreaza incomparabil mai putin, adica de vre-o 10-100 de ori mai putin, poate si de 50000 de ori mai putin. Asta fiindca Orange County, California are practic numai multimilionari in $ printre locuitori si orice afacere pornita acolo are clienti mult mai bogati deci profitul e mult mai mare, inclusiv pt.un fermier. Mai e aspectul infrastructurii si mediului in general, calitatea soselelor, a vecinilor, etc. care trebuie sa se regaseasca in pret. Si mai evident, venitul mediu/locuitor. E penibil sa ceri un pret la fel ori mai mare in Romania fata de cel din Spania, Romania fiind tara cu venitul mediu de 7 ori mai mic decit al Spaniei. Marea majoritate a oamenilor de peste tot,nu au furat banii sau i-au primit ca mita si de aceea nu sunt dispusi sa arunce aiurea cu ei numai ca sa ingrase niste trintori. Lela poate sa vorbeasca in numele sau, probabil, dar sa nu generalizeze totusi. In orice caz nu vorbeste in numele meu si a celor prea putini care mai au integritate. Costi M. 2010-01-26
dihoru catalineu zic din experieta pe care o am si din ce vad eu in tara vom ajunge la preturile anilor 1990 sau chiar mai jos asa ca speculantilor lasati fanteziile si fiti realisti daca nu vreti sa saraciti de tot lasati preturile asa cum sunt ele, 2010-01-25
MIRELA CRIZA NU A TRECUT SI NICI NU CRED CA O SA TREACA IN URMATORII 5 ANI.EXPLOZIA PRETURILOR IMOBILIARE SI A TERENURILOR PREA ISI LUASE UN AVANT NESEMNIFICATIV ASA CUM ESTE IN ROMANIA CERI CAT POTI DE MULT DUPA CARE INCERCI SA SCAPI DE ACEL LUCRU.DACA VA UITATI PANA SI MAGAZINELE DE HAINE AU BAGAT REDUCERI DAR CAM TARZII INCAT SA SCAPE DE PROCEDURA INSOLVENTEI.DPDV MEU CEI CARE AU TINUT PRETURILE RIDICATE LA TERENURI NU AU NIMIC DE CASTIGAT CI DIN POTRIVA AU MAI MULT DE PIERDUT ASTA ESTE CAND VREI SA VINZI UN TEREN DE 500MP SI IN URMA BANILOR DOBANDITI SA VISEZI SA AJUNGI MARE MILIARDAR. 2010-01-24
Lela Problema cea mai mare este ca suntem cu toti coruptii. De la cel mai mic politist pana la presedinte. Si sincer asa va fii mereu.2010-01-23
lela parerea mea este ca cu criza sau fara ea tot asa e si va ramane. am inceput cu toti sa avem motiv la saracia pe care o traim, dar nu criza este de vina ci conducerea de mizerie pe care o avem 2010-01-23
mary vedeti se poate am cumparat in branesti ilfov teren 500m2cu 13mi500euro eu zic ca lam luat bine are utilitati lumina gaze de la 70 100euro cum se vindea metru in 2007 si2008 eu zic cai bine voi ce ziceti lam cumparat pe 10 ianuarie 2010 2010-01-23
mary vedeti se poate am cumparat in branesti ilfov teren 500m2cu 13mi500euro eu zic ca lam luat bine are utilitati lumina gaze de la 70 100euro cum se vindea metru in 2007 si2008 eu zic cai bine voi ce ziceti 2010-01-23
barascuva-ti imbogatit artificial,degaba asteptati trecerea crizei preturile nu mai ajung la nivelul 2008 2010-01-23
fratiecredeti voi ca o sa mai creasca preturile! gasesti case si la 20000 EURO cei care spun ca o sa mai creasca preturile se inseala amarnic .nu santem noi mai smecheri decat americani unde o casa modesta se vinde 15000-20000 DOLARI la ora actuala in spania italia sant preturile la terenuri mai mici ca in romania. ASA ESTE ROMANUL AVAR DUPA BANI;un exempu va dau, cumperi 500MP = 20000 EURO MAI CONSTRUIESTI CASA 25000 EURO si ajungi 45000-50000euro.(undeva intr-o comuna) mai bine cu bani astia ma mut in spania 2010-01-22
nelia Stiti care sunt preturile reale la terenuri? Cele din 2004-2005. Asadar, cand pretul terenurilor va scadea la acest nivel, atunci se merita sa investesti in terenuri!!! Nu???????? 2010-01-22
nelia In 2010 criza se va accentua puternic,conform statisticilor. Cei care au investit in terenuri isi vor baga unghia-n gat, deoarece pretul acestora va scadea puternic pana la finele anului, ajungand sa fie unul rezonabil,real, nu ca-n perioada 2007-2009 cand pretul la terenuri, in special, o luase razna. Fratilor, vindeti cat mai repede la un pret real sa n-ajungeti sa va para rau mai tarziu! 2010-01-22
relia Urasc persoanele care se ocupa de imobiliare, pentru ca nu produc nimic. Stiu doar sa speculeze. Niste putori!2010-01-22
S-o credetzi voi S-o credetzi voi ca mai vindeti parloage la preturi imense...Tinerti campurile ca nu va costa nimic. Oricum nu veti mai lua pe ele cat ati dat... 2010-01-20
costi inca mai am dureri!!!!! 2010-01-18
Vanzari Anterioare 800000 EuroiParerea unui neavizat este ca asta este o tara a nesimtirii si a speculei: asa cum se bateau in 2007 bijnitarii, sa vanda parloagele la pret de sute de euro/mp, tot asa se incearca acum sa fie scazute preturile artificial, ca sa cumpere aceeasi proxeneti imobiliari pe nimic. Sfatul meu (repet, sunt neavizat): nu vindeti imobile valoroase, amanati tranzact6iile 5 ani si imi veti multumi. Eu unul asa voi face... 2010-01-18
daniel vand teren dn4 , lacul calnaului , 2 eur / mp . daniel 0724906834 2010-01-18
danivedeti documentarul ZEITGEIST si NOUA ORDINE MONDIALA tari de tot. 2010-01-17
criza este numai la omul care munceste si nu are...... nu si la cei bogati,pentru ei nu este criza 2010-01-17
teaCup"Pina in iulie preturile vor depasi pe cele din august 2008". Hehe.. tine-l bine pamantul ala, nu-l da cu 50E/mp. Sigur anul asta preturile vor reveni la nivelul din 2008, dupa care i-si vor relua marsul fortzat spre Soare! Sa traiasca preturile! Islanda, Grecia sunt falimentare, si zeci de state amenintate de insolventa. Romania se afunda in datorii vazand cu ochii iar somajul creste intr-o veselie peste tot. Dar voi mai visati fraieri cu bani.2010-01-17
Leo Dupa toate prognozele se pare ca din luna aprilie-mai piata imobiliara va cunoaste o revigorare care se va simti la locuintele noi si terenuri,datorita noi legi ce va intr in vigare luna urmatoare.Pina in iulie preturile vor depasi pe cele din august 2008,odata cu relansarea creditelor si scaderea dobanzilor de catre banci. Concluzia " NU VINDETI PANA CE PRETURILE TERENURILOR NU REVIN LA VALOAREA LOR ADEVARATA" 2010-01-17
barbuVa vine sau nu sa credeti dar criza a trecut.Vor mai scadea apartamentele vechi pina la nivelul lui 2007,dar in ceia ce priveste terenurile pretul s-a stabilizat pe acest segment si s-ar putea sa asistam chiar la o crestere de 10-20 % pe segmentul terenuri .Am citit foarte multe previziuni si asta da de inteles .De fapt chiar eu m-am izbit de ceva asemanator cind in decembrie gasisem teren 500 mp in teghes la 12000 e iar acum citeva zile imi spune ca vrea 14000 e ,iar altul de la 7000 e in decembrie acum vrea 25000 e / 500 mp .Deci trageti si voi singuri concluzia. 2010-01-17
matei ana nu mai iesim din criza nici in 20 de ani. 2010-01-16
mi-e scarba de voiavarilor...ati luat terenuri pe nimic in combinatii cu primarii si acum le vindeti la niste preturi exorbitante....cine iti cumpara tie pamantul la "Cucuietii din deal"? 2010-01-16
DorelBogatule fara nume, n-ai fost foarte explicit, 3000 de euro-ce? Dar stii tu oare ce inseamna PAMANT? I-ai simtit vreodata mirosul? Bunii si strabunii nostri l-au stropit cu lacrimi, sudoare si sange, si-au dat viata pentru el si ni l-au lasat noua, urmasilor lor. Nu l-am vinde niciodata, dar nu mai putem trai in lumea asta imputita in care doar banii conteaza. Ne rugam bunului Dumnezeu si stramosilor nostri sa ne ierte pentru ceea ce facem. 2010-01-16
serban vasilicavand pamant un ha zona indrustriala ciorogarla nr de telefon 0724275799 pret 50- euro m 2010-01-15
pretul terenului e de 3000 de euro saracule ,cum vrezi sa va inbogaziti din senin, 2010-01-15
lucianpreturi de cacat saracie 2010-01-15
DorelPretul corect al intravilanului cu acte in regula,situat in apropierea capitalei(10-15 min.de mers cu masina)este 80-100 euro/m.p.Criza fiind,vorbim de 40-50 euro/m.p.MINIM;fratilor aveti grija cum vindeti,s-ar putea ca ,mai tarziu,sa va para rau! 2010-01-15
Salajan Catalin ...aveti grija ce faceti cu banii...sa nu patiti ca ala cu toti banii in ghete...iar nevastasa facand curat...i-a aruncat ghetele.... 2010-01-15
xxxxxcindva pretul aurului se putea compara cu pretul pamintului...daca pretul aurului crestea ,crestea si pretul pamintului si invers Acum e altfel,dar tot pentru smecheri.Cel putin acum nu va vindeti terenurile la preturi de nimic.criza nu o sa tina pina o sa cumpere ei tot 2010-01-14
adi DOAMNE FERESTE DE MAI RAU! 2010-01-13
vasi iasi Sunt multi romani care au bani dar ii tin la ciorap, de frica sa nu-i piarda. In aceste vremuri e bine sa misti banii sa cumperi sa scoti banii pe piata, sa misti economia nu sa-i tii in buzunar. In 2011 va fi ca-n 2007 , toata lumea va vrea iar o locuinta si va fi din nou un mare bum imobiliar. 2010-01-12
pacaleanu eugenAtit timp cit nu avem economie,bancile vor credita statul sa plateasca pensii, salarii si nu vor credita producatorii,IMM-uri,etc,atit timp cit sindicatele bugetarilor vor cere mariri de salarii,atit timp cit autostrazile patriei vor costa 1 mld euro/km, sau un surub la CFR 150 lei ,adica sursa de imbogatire ptr. o anume categ., sau energia cumparata de ,,baietii destepti,,si revinduta cu adaos ptr. fraieri,cat organele statului ori nu pot, nu stiu sa probeze furtul ,sau mai rau or fi combinati cu acestia n nici nu o sa iesim din criza.Ce fel de stat suntem noi ? nu vedem nu auzim, nu vorbim? Ma astept ca organele statului sa inceapa curatenia de primavara pe la min. transporturilor,numai ca de la cap se impute pestele!!!sa nu inceapa ca de obicei cu femeia de serviciu. 2010-01-11
Cucu CtinPutina munca, putina pricepere, multa dorinta de a specula si a se imbogati fara a face nimic 2010-01-10
Gabriela criza la romaini e mereuě 2010-01-07
ralucacriza este la oamenii de rand de cand ma stiu.cei care o simt mai rau sunt cei care au conturile bancare pline de milioane de euro.de unde fratilor au atatia bani? de pe urma noastra, clar.si noi stam si ne plangem ca n-avem ce pune la copii pe masa si ca maine poate ramanem fara serviciu si ei fac chefuri de zeci de mii de euro.credeti ca le pasa de saracia noastra?dar adevarul e ca stam doar si ne plangem pe site-uri de genul asta si nu facem nimic.vad pusti de 18 ani conducand numai Q5, aia de unde au avut bani sa-si cumpere asemenea masini? furtul de pe internet.si va mai mirati de ce sunt vazuti romanii ca cei mai hoti si criminali? ia sa ii verifice pe toti care au super masini si apartamente, sa vedem au cu ce justifica detinerea bunurilor, atata timp cat ei nu au nici macar o zi lucrata pe cartea de munca.mi-e groaza ce se intampla in tara asta,ne lipseste civilizatia, bunul simt si oamenia.toti asteapta sa luccreze la birou, viseaza sa fie patroni, copiii nu mai stiu ce e aia responsabilitate,vad numai bani in fata ochilor si daca nu ai posibilitate sa le dai, gasesc ei o modalitate sa ii procure. e din ce in ce mai rau. la noi nu exista legi, coruptia e pe primul loc.va fi din ce in ce mai greu. 2010-01-06
RAMULESCU NU A TRECUT SI NICI NU VA TRECE CURAND, MAI RAU CRED CA PRETURILE VOR SCADEA LA IMOBILIARE SI MAI MULT SPRE DEZAVANTAJUL NOSTRU, AL CELOR CARE VINDEM! 2010-01-05
annecriza????la dracu cu criza ca a nenorocit multa lume au ramas fara servici li s-a micsorat salariu la jumatate sau omorat e din ce in ce mai rau e vai de capu nostru cand va fi si la noi traiul ca in spania???? 2010-01-04
calugaru Nu uitati! Banii din aceasta criza nu s-au pierdut, au intrat doar in buzunarele altor oameni, firme, fonduri, banci,state, etc.. Acesti bani vor fi/trebui reinvestiti, deci aruncati pe piata!! Prin urmare se va ajunge la un moment dat la o inflatie- favorizata si prin tiparirea de bani noi, necesara acoperirii deficitului de bani reali. Eu cred ca la ora actuala investitia in imobiliare face sens. Istoria statelor puternic industrializate arata, ca piata imobiliara are criza ciclice, dar isi revine mereu, si chiar se dubleaza ca si valoare la fiecare 10-20 ani! 2010-01-04
busoi c-tinCriza nu trece asa usor si chiar daca ea trece va fi intretinuta de guvernanti ca cei cu bani sa puna mina pe majoritatea terenurilor si apoi sa vezi cum 95% o sa muncim cA sclavii iar restul sunt"PROPIETARI" 2010-01-01
DanielCristea Gabi are dreptate, si poate intr-un fel e bine sa mai tina situata asta, ca asa mai scad preturile si poate vor invata ca fara a sapa macar un put pe terenul tau, nu este normal sa ii cresti valoarea mp/2. Plus ca mai dispare vorba " in cativa ani va fi raiul pa pamant aici" adica iti vand acum la pret mare ca vezi doamne se va construi in timp nu stiu ce minunati, in loc sa vanda la pretul pe care il face pamantul in zona. Asa ca domnule Boc imprumutate in continuare de la banci ca sa nu dea credite oamenilor obisnuiti 2009-12-31
catalinpai nu e criza,uitati-va la vanzari si pe urma ganditi-va daca au crescut vanzarile e criza 2009-12-29
gicude rasul lumii sa cumperi teren arabil cu 1000 lei hectarul si sa platim graul cu 500 lei tona. valoreaza de 5 ori mai mult recolta ca pamantul. rusine pentru guvernanti. 2009-12-29
gicu cineva are interes sa ne devalorizeze pamantul stramosesc si casele parintilor nostri. apoi vom fi toti chiriasi la noi in tara. atunci va trece criza si vor creste preturile: dupa ce ne iau tot pamantul strainii. 2009-12-29
cristiargentina, te contrazici singura: ori sunt cosuri pline ori mancam fasole si cartofi. 2009-12-29
nicu cel batrincriza e o strategie,foarte bine gindita de cineva! 2009-12-29
bellaFacem un calcul simplu: La o datorie de 80 miliarde euro pe care o are Romania acum, daca socotim ca aceasta datorie cade pe umerii celor 5 milioane care muncesc, vine pe fiecare o datorie de 16000 EU. Cu dobanzile aceasta suma se poate dubla sau mai mult. Cand aceasta datorie va fi platita va trece criza. 2009-12-28
Cristea Gabi criza nu are cum sa treaca in lipsa creditelor bancare mari adresate populatiei. bancile nici in 10 ani nu vor mai da credite catre populatie peste 35000 de euro fara un salariu de peste 1000 de euro lunar si o garantie imobiliara lasata gaj.Criza se va accentua mai ales pt imobilele vechi si terenuri 2009-12-27
Gogu cel batrinInteresant ca fiecare e interesat de criza. Stiti voi de fapt de cind e criza?... Sa va spun eu: din `96 `97. Din pacate, nu ma pot pronunta cum a-si dori, deoarece ratingul de ascultare si intelegere e foarte scazut, asa ca i-mi bat gura degeaba. Tot timpenii se vor comenta mai departe; Ginditi mai profund: Estul Europei a fost ultimul punct de desfacere al westului: acum nu mai e nimic... lagare (depozite) pline, supraproductie; circuitul economic e mort. Urmeaza ori un razboi, dar la ora actuala se va muri incet, fara tam-tam si dupa ce se va ajunge la o decimare linistitoare, o vom lua din nou dŕcapo ca furnicile. Ca de rasa mai timpita ca omul nu exista: niciodata trecutul nu se imprima, ci se uita. Vrem technica, computere intelect super; pentru existenta,n-avem nevoie, puneti curul la munca, pamintul da sa nu credeti ca baietii destepti vor huzuri mai departe si -si rid in pumni. O sa vina si vremea cind te vei uita la bani ca la niste hirtii fare valoare; atunci sa vedem care pe care si cum stam cu "recesiunea". Ha, ha, mi-e mila de cei care inca mai stau si bat la tastatura ca sa dovedeasca ce lucid gindesc ei. 2009-12-26
argentina gllasati fratilor ca la noi nu e criza daca era nu mai vedeai cosuri pline cu cumparaturi iar noi romani traim in criza de cand suntem pe pamant daca nu ma credeti spunetimi cand a fost bine pentru noi ca de cand ma stiu tot fasole si cartofi am mancat 2009-12-25
ziziprost e cine da nu cine cere dar preturile asa o sa ramana pentru ca nu poti cumpara cu o mie si sa vinzi pe doua sute numai daca esti fortat iar asta se numeste chilipir 2009-12-25
rares criza e o vrajeala ieftina infiintata de grei... 2009-12-24
milu Criza nu e buna dar faptul ca au scazut preturile la imobiliare nu face decit sa ne apropiem de realitate. Preturile trebuie sa scada in continuare spre normalitate. Nu mi se pare normal ca intr-un oras resedinta de judet sa spunem un oras mediu ca si Tg Mures sau mai mic ca si Bistrita, un apartament cu trei camere sa fie tot in jur de 60000-70000 Eur! Pretul lui real este undeva la 25000-30000 Eur. 2009-12-24
SA TRAIASCA CRIZA ASA MAI PUTEM SI NOI SARACI SA NE MAI CUMPARAM CATE UN LOC.SA SCADA PRETURILE SI M SA TRAIASCA CRIZA ASA MAI PUTEM SI NOI SARACI SA NE MAI CUMPARAM CATE UN LOC.SA SCADA PRETURILE SI MAI MULT .CA SI ASA TRANZACTII NU SE FAC ! 2009-12-23
marineru de acum incepe dicstractia, 2009-12-23
FlorinLa noi nu este nici o criza...ci doar ne ascundem in spatele ei. Sunt fonduri europene NERAMBURSABILE pentru noi, numai ca nu are cine sa le acceseze, ceea ce face ca in Romania sa nu se creeze locuri de munca pentru ca NU SE VREA. 2009-12-22
matei adrian mai dureaza 10 ani ca sa se intre in normal 2009-12-22
vivianao sa esim din criza cind o invia raposatu 2009-12-22
vivio sa esim din criza cind o invia raposatu 2009-12-22
vivio sa esim din criza cind o invi raposatu 2009-12-22
moraru constantin un proverb englezesc spune ca nu astepta sa cumperi teren,ci intai cumpara teren si apoi asteapta...unii au rabdare ,altii nu 2009-12-21
calugaru criza a fost una artificiala, deci eu cred ca criza va trece tot asa de repede cum a si venit. Iesirea din criza se va solda cu o rata a inflatiei mare, de acea a crescut aurul.... si vor creste si imobiliarele ca investitii stabile si sigure in timp. 2009-12-20
Tyty Criza inca nu a trcut asa ca va rog frumos... 2009-12-19
lexagentiile imobiliare pretind incetarea crizei, este evident interesul acestora pentru ca, in realitate, nu tranzactioneaza aproape nimic si consuma din ce au acumulat. In curand va ramane doar "praful de pe toba" iar cei ce doresc sa cumpere la preturi reale o vor face. 2009-12-19
mariuscriza inca nu este simntita in romania inca este bine ! din ian-feb sa vedeti! 2009-12-18
DAN Criza, o stare inventata si suportata', gata sa iesim din criza, sa consumam si sa producem in acelasi ritm, tranzactiile incep sa mearga, lucrurile bune se vand, la preturi bune de ambele parti, fiecareparte cantareste , se bate palma si apoi se face tranzactia, creaind plusvaloare avem ac de cojocul crizei, altfel batem pasul pe la "La treaba, si nu va mai vaitati, acum cei ce erau specialisti in dezvoltarea economiei, sunt specialisti si in ale crizei, eu cred ca va fi mai bine, dar cu multa atentie si fara vise, ci cu realitati verificabile.Sa ne fie sfarsitul crizei aproape. 2009-12-17
180 gradeNoi romanii suntem pe dos. In criza preturile cresc la imobiliare in loc sa scada, e adevarat nu in toate zonele. Si uite asa tot romanul s-a vazut dezvoltator peste noapte construind fara noima sau ridicand pretul de 5 ori la o singura tranzactie, oare suntem o alta rasa ??? 2009-12-16
carmen a trecut pe naiba2009-12-15
Preturi MICIIn 2010 va fi criza si mai rau! Imi pare rau pentru cei care au investit in terenuri fiindca se pare ca terenurile vor scadea si mai mult. la sfarsitul lui 2010 cine tine de bani se va realiza! Haideti sa mai asteptam inca un an si apoi sa ne cumparam ce teren vrem, fiindca preturile vor fi mici rau de tot!!! TRAIASCA CRIZA!!! 2009-12-12
Florin_BucCriza a trecut! Incet incet au mai inceput vanzari de imobiliare, dar nu cu acelasi elan ca in 2007-2008 deoarece bancile au conditii nasoale la creditare. Acum sunt din ce in ce mai multi oameni care cumpara imobiliare fara credite. Speram la vanzari cat mai multe! 2009-12-12
In primul trimestru din 2009 pretul la imobiliare a continuat sa scada. Cum mai este pretul la imobiliare in zona ta?
Credeti ca piata imobiliara din romania isi revine dupa luna iulie si pretul la terenuri va incepe iarasi sa Creasca?
Daca ar fi anul acesta sa investiti banii in imobiliare ce ati cumpara?
Programul "Prima Casa" credeti ca va fi un succes?
Dupa alegerile prezidentiale pretul la terenuri va scadea sau va creste?
A trecut Criza Imobiliara?
Programul Prima Casa 2 a schimbat pretul terenurilor in zona dumneavoastra?

www.imobiliare-terenuri.ro

  supercentrale.ro  masini de vanzare  sejur-cazare.ro  perdele ieftine   obiecte sanitare