www.Imobiliare-Terenuri.ro

Terenuri de Vanzare ...




Alerte prin email (nou)



Adauga Agentie








Rezultatele votului :

Credeti ca piata imobiliara din romania isi revine dupa luna iulie si pretul la terenuri va incepe iarasi sa Creasca?
RaspunsProcentVoturi
Este posibil? 40.7 % 327
Nu este posibil? 59.3 % 477

ADAUGA UN NOU VOT
Comentarii la adresa sondajului
Numele Dvs:
Comentariu:
Cod securitate:
Introduceti codul:
NumeComentariuData
stefanada...o sa-si revina dupa o luna iulie a anului 2000n cand tot atunci se preconizeaza si disparitia coruptiei,traficului de influenta,anbunatatirea salarilor si a clitati de viata...Pana atunci uni din noi vom fi lut de oale. 2011-11-15
bucur elenaDa! ptr ca cine ne-a bagat in criza, tot o sa ne scoata. E ca la Domino. Nu ne punem contra vantului, cand toate cele zilnice cresc, refugiul va fi tot in ceva concret...imobiliare! Acum e greu, dar tot o sa treaca, cie adulmeca acum, va profita din plin! O sa strambe multi din nas, dar e nu moment bun ptr investitii! De departe, la anul nu ne mai vom intalnii cu aceleasi preturi. Imobiliarele sunt ca bursa. 2011-02-18
gabriela Preturile nu vor creste in nici un caz,din contra o sa scada! 2010-08-08
lenutaa_mirceaaeu sunt handicapat-program prima casa cerdeti va fi un success?pentru vitor 2010-07-20
Lumy_T Nu 2010-07-04
alexam un teren de vanzare zona piata progresu 0727097300 2010-04-29
marycrezi tu ca banca iti da bani daca tu numai lucrezi trei sferturi din bucuresti sintem someri o sa ajungem sa cersim si la banci sau facut restructurari deci am fost eu la banca sa fac un inprumut si mia cerut edeverinta salariu si doi giranti ma intrebat sinteti persona fizica am zis da deci sa cumperi o casa si sa girezi cu ia nu mai merge ca nu mai o evalueza corect banca ofera 30mieuro si apartamentul face50 euro diferenta de unde o iei asa ca PSIHOZA SE SIMTE eu cred ca romania o sasi revina speranta moare ultima cred ca am invatat si noi ceva sintem un popor destept si o tara bogata si ne descurcam in ori ce situatie sa ne auzim cu bine 2009-11-25
mirceadupa psihoza asta cu criza indusa nu atat de piata, ci de presa chiar daca bancile vor facilita creditarea , asa cum este romanul, patit, credeti ca se va mai inghesui cineva sa se ja credite de la banci? eu nu cred! 2009-10-08
mtrceadupa psihoza asta cu criza indusa nu atat de piata, ci de presa chiar daca bancile vor facilita creditarea , asa cum este romanul, patit, credeti ca se va mai inghesui cineva sa se ja credite de la banci? eu nu cred! 2009-10-08
gigel piata va stagna o perioada iar apoi va creste dar nu la fel ca inainte.acesta criza este controlata de cineva care a furat banii de pe piata2009-07-27
TUDY Poate peste 5-6 ani,astai doar inceputu colapsului! 2009-07-25
MaxxCriza abia a inceput. Va dura intre 3 - 5 ani. Atata timp cat creditele sunt scumpe si somajul in crestere, nu se intrevad schimbari majore. 2009-04-20
MaxxCriza abia a inceput. Va dura intre 3 - 5 ani. Atata timp cat creditele sunt scumpe si somajul in crestere, nu se intrevad schimbari majore. 2009-04-20
klu preturile au scazut foarte mult. se injecteaza capital pe piata din romania, deci preturile isi vor reveni, insa nu au nici o sansa sa atinga nivelul de acum 1 an. va intreb eu pe voi,,,,ce se va intampla cand va trebui sa achitam datoria externa? preturile vor scadea in acel moment mult mai mult decat acum... 2009-04-14
tiberiu marin fratilor am o oferta!la tuzla la 1,5 km de lac techirghiol 4,5 ha cu cadastru si intabulare,deschidere 95 m, dubla deschidere .pret 5000 euro/ha.tel 07302957782009-04-02
ZICODACA CEREREA ESTE MARE LA TERENURI SI LA APARTAMENTE,SIGUR O SA CREASCA IAR.SI MAI ALES DACA O SA DEA DRUMUL LA CREDITE.OAMENII AU NEVOIE DE CASE.SANTE-M IN DEZVOLTARE.ASA CA LUATI DE CUMPARATI 2009-04-02
ZICODACA CEREREA ESTE MARE LA TERENURI SI LA APARTAMENTE,SIGUR O SA CREASCA IAR.SI MAI ALES DACA O SA DEA DRUMUL LA CREDITE.OAMENII AU NEVOIE DE CASE.SANTE-M IN DEZVOLTARE.ASA CA LUATI DE CUMPARATI 2009-04-02
romicaLUNGULE,mai lasat pafff cu comentariul tau politic.Unde ai facut scoala de business ca probabil ai lipsit la ore.Nu vreau sa fiu un ignorant cu nimeni,dar trebuie sa specificati un singur lucru........banii au fost fabricati din pix,sau calculator,cum va place.Realistic,banii aceia nu au existat niciodata si bancile sau trezit peste nopate cu valori care erau fantoma.De mentionat ca simptoma asta nu era doar in Romania.Asa sa intimplat si in Spania spre exemplu,sau daca va deranjez pe cineva cu Spania,pai sa mai scriem citeva tari din lista lunga,spre exemplu,Anglia,SUA,Italia,Germania,Franta si asa mai departe,ca nu se mai termina lista in curind.Si ptr. ce ce nu cunosc cum stau lucrurile,sa va explic un pic,ca in detaliu,ar trebui sa scriu o carte: O banca mica a dat imprumuturi la cetatenii din jur bazat pe situatia de market locala,sa zicem ca a vindut imprumuturi de 10.000.000 EU.De regula nu prea mai aveau mai mult de atit ca banii aceia nu erau banii bancii,dar erau imprumutati de la guv. cu dobinda mica.Ca sa nu ramina fara bani,au vindut la rindul lor imprumuturile la alte banci sau investitori care pot proveni de pe toata planeta.Si banca respectiva sa spalat pe maini,si-a luat profitul si au inceput din nou roata de imprumuturi.De fapt noi nu stim cine a fost investitorul original.Asta a fost un caz fericit,deoarece banca a reusit sa vinda imprumuturile la cineva care ia sansa sa cistige sau sa piarda.Dar inchipuitiva ca foarte multe banci sau stocat cu imprumuturile,cerintele cad,piata cade si oamenii cad si ei in plasa.Si in situatia aceasta,banca nu poate risca sa ia imprumuturi de la oricene ar fi el si sa se bage in rahat,deoarece economia mondiala e in cadere libera.Oamenii simpli isi vor pierde muncile si odata cu acesta isi vor pierde si casele sau paminturile si banca va veni si le va lichida chiar si la pierdere.De ce aceasta pierdere?Simplu...banca este datoare si ii trebuie capital lichid si cei de la care a luat banca bani imprumutati,fac la fel la rindul lor.Si asa se supra satureaza piata cu ternuri la valori mai mici decit era acum ani in urma.Si sa zicem ca cetateanul X ar vrea sa cumpere terenul dar ii trebuie bani cash(lichizi) si foarte multi cumparatori de rind nu o sa mai aibe bani cash deoarece nu o sa mearga economia(deocamdata)din cauza creata pe baza de speculatii de orice tip.Trebuie sa intelegem un lucru,cu cit cerem mai mult pe ceva,cu atit in viitor cineva va avea mai mult de plata la altcineva.Si acel altcineva ar putea falimenta doar din greseli de speculatii.In Romania sa speculat piata de imobile la mult prea mult decit un cetatean de rind ar fi avut posibilitatea de cumparare.Intr-o tara civilizata,de regula exista o formula bazata pe salariu minus viata de zi cu zi.Sa zicem ca as cistiga 400 EU lunar,cit de mult ma costa viata de zi cu zi plus si dupa care scadem chiria sau imprumutul la proprietate,ca undeva trebuie sa stam.Calculati si o sa vedeti rezultatul.Acum bancile vor fi foarte precaute si nu vor mai imprumuta orbeste,doar sa aibe cifre de afaceri proaste.Trebuie sa intelegem un lucru,noi realistic nu am avut valoarea reala niciodata la nimic,doar am trait ideologic. 2009-03-31
elenanu cred ca vor urca preturile,badin contra,vor scadea 2009-03-30
NoiCand am anuntat caderea preturilor nu ne-a crezut nimeni. Dupa acordul cu FMI preturile nu se vor stabiliza ci vor continua sa scada chiar daca bancile vor relua creditarea. 2009-03-25
nelole,ole,si ole lungu ai facut cel mai bun comentariu pe care lam putut citi in ultimul timp este pura realitate 2009-03-25
danieleste posibil deoarece este o criza virtuala,bani sunt in saltele nu circula.chiar daca se deblocheaza creditele piata va stacna.singurul care va debloca criza e televizorul,radio,ziarele/mas-media. 2009-03-25
lunguNU STIU CUM SA FAC LUMEA SA-NTELEAGA NIMIC NU E SCUMP ,NIMIC NU E IEFTIN ATATA TIMP CAT VA EXISISTA BANI PE PIATA ,BANII SE FAC DIN COMERT ,DIN PRODUCTIE DIN BANCI ETC BANCILE COMERCIALE NU STAU NICIODATA PE LOC PRECUM SI PRETURILE SI IMOBILIARELE ESTE O AFACERE ,FIECARE ALEGE SA FACA BANI CUM STIE NU E NEVOIE SA NE BATEM CAPUL CU PROSTII DACA CINEVA NU-I PLACE SA CASTIGE BANI REPEDE VREAU SA SPUNA ADEVARAT ADICA SA CUPERE UN TEREN CU 2 LEI SI SA-L VANDA CU UN LEU DIN BUNA VOINTE EA SPUNETI VREA CINEVA SA VANDA CU UN LEU? .TOATA LUME ISI DA CU PAREREA SI ARUNCA CU NOROI SISTEMUL DE CRESTERE A PRETURILOR FIE CA ERA BINE FIE CA NU , TOTI AU DUSO BINE PANA ACUM DAR ACUM TOATA LUMEA SE VAITA CA E GREU. NOI TREBUE SA INTELEGEM ODATA PTR TOTDEAUNA CA SUNTEM IN CAPITALISM SI TREBUE SA FIM ACTIVI CHIAR SI PE VREME DE CRIZA . SA VA MAI SPUN CEVA ACEASTA CRIZA ARE ROLUL EI NU STIM DEOCAMDATA DAR O SA AFLAM PESTE CATIVA ANI. VA DATI SEAMA DACA GUVERNUL NU SA-R IMPRUMUTA LA FMI CE SAR INTAMPLA CU SALARIILE BUGETARILOR ? AR FI UNDEVA LA SALARIUL DE ACUM 5 ANI CA SA POTA DA SALARII .ATUNCI SUNTEM NEVOITI SA NE IMPRUMUTAM ., TOTUSI NU VA PANICATI TREBUE SA STITI CA DACA SCAD PRETURILE PREA MULT O SA FIE SI MAI RAU NU CUM SE GANDESTE LUMEA CA PIERDE BECALII TOATA TARA PIERDE .CRIZA ASTA E FACUTA SA O INTELEGA CHIAR SI ANGAJATUL IN LOC SA IA SALARIU DE 1000 DE RON SI O SA IA 800 RON CE FEL DE SCADERE MAI E?NU MAI SPUNEM CA EL SIA FACUT RATA DIN SALARIU 700 RON SI ACUM IA SCAZUT SALARIU SI I SA MARIT RATA LA BANCA SI CE-I MAI RAMANEA IN PLUS MAI CUMPARA CEVA DAR ACUM NU MAI ARE DELOC BANI SA CUMPERE SI TE GANDESTI CA CEI CU MAGAZINELE DE ORICE FEL ASTEAPTA CLIENTI SI CLIENTII NU MAI AU BANI ATUNCI CEI CU MAGAZINE DE UNDE BANI PTR SALARII DE UNDE PROFIT DE 16 LA SUTA LA BUGETUL STATULUI ASA CA NE IMPRUMUTAM. NU-MI PLAC DELOC COMENTARIILE CUM AR FI CA AU CRESCUT PRETURILE PREA TARE NU-TI CONVINE DUTE LA TARA EI UN LOC DE CASA CU 3000 RON ITI FACI O CASA CU 30000 RON SI NU TRE SA DAI 1000 DE EURO PE MP.DE ACEEA E CAPITALISM SA FACA TOATA LUMEA BANI DACA ERA COMUNISM AVEAM TOTI SERVICI SI GATA DAR NOI AM VRUT SA FIM LIBERI ASTA INSEAMNA LIBERTATE. SI SA VA MAI SPUN UN LUCRU NOI NU AVEM OAMENI DE AFACERI BUNI IN TARA ,DACA AVEAM PUTEAM CUMPARA SI NOI BANCI DIN AUSTRIA DIN FRANTA ETC ASA CUM AU CUMPARAT EI LA NOI TREBUE SA NU NE MAI CONSUMAM DEGEABA TOTUL E VANDUT DIN TARA ASTA LA STRAINI SI ACUM NE VAND EI NOUA SCUMP . MAI ESTE O SCAPARE NU MAI CUMPARATI NIMIC SI ATUNCI O SA AVETI BANI MA REFER LA TOT MAI PUTIN APA SI MANCARE DAR SI MANCAREA SA O CUMPARATI NUMAI DIN PIETE ADICA AUTOHTON. 2009-03-24
cristinapoi daca sunt tot asa de scumpe si salariile sunt tot mai mici parca de unde crede ar avea un om modest suficinti bani pentru a cumpara un imobil cand abia se ajunge de la o luna la alta totusi sa fim sincer asa nu se poate, ar trebui sa ofere sase egale ata unui care are un salar mai ridicat cat si unui care care are unul modest. se pare ca inloc sa primesti un sprijin sau vreun ajutor sa-ti achizitionez o locuinta se face exact opusul. consider ca tot este o porcarie mare cu creza financiara, cu piata imobiliara ........... 2009-03-24
vasile nu se poate trai antr-o tara ca asta cu preturi asa mari la orice au cumparat cu bani putini si vor sa se imbogateasca de la un teren sau apartament nu se poate 2009-03-24
florinATAT TIMP CAT NU SE VA MAI CONSTRUI IN ROMANIA ASA CUM SA CONSTRUIT IN ULTIMI 2 ANI NIMIC NU VA MAI CRESTE GANDITIVA CA INFRASTRUCTURA IN JURL ORASELOR MARI NU EXISTA , FARA UTILITATI FARA TRANSPORT,CE POATE OFERI ACEI SPECULANTI DE TERENURI, NU VOR SA INVESTEASCA IN NIMIC DAR VOR SA SE IMBOGATEASCA PESTE NOAPTE AU DISPARUT SAMSARI SI INVESTITORI CINE LE MAI CUMPARA LA PRETURI DE LONDRA, TRAITI IN ROMANIA DAR GANDITI CA LA PARIS SI VRETI SATRAITI CA LA BERLIN, CAND NICI MACAR IN BUCURESTI NU GASITI STRAZI CU CANALIZARE SI GAZE , TOATE PRETURILE IMOBILIARE VOR MAI SCADEA CU 40% IN LUNA IULIE,ACEASTA VA FI REALITATEA EXEMPLU UN TEREN LA PERIFERIE IN BUCURESTI NU POATE COSTA MAI MULT DE 100EURO/MP TREBUIE SA FITI NEBUNI SA DATI MAI MULT, CE SALARI AVETI?, 2009-03-24
Simion VladSunt sigur ca preturile la terenuri precum si la imobile vor scadea,chiar am presimtirea ca vor scadea mult.Dar asta nu neaparat din cauza crizei ci din cauza ca asta trebuia sa se intample de mult.Criza doar grabeste acest proces.Preturile au fost tinute la un nivel ridicat de speculanti.De aceia care au facut bani din evaziune fiscala,droguri,masini furate,bani falsi,si dintr-o data si-au dat seama ca trebuie sa treaca la afaceri mai curate si au inceput afacerile cu imobile si terenuri,nu de alta dar altceva nu stiau sa faca.Ce sa va mai spun...Vanzatorilor le doresc clienti iar cumparatorilor le doresc preturi bune!Eu nu am interes,nu am nici de vanzare nici la vanzare. 2009-03-24
romicaVor creste preturile,probabil cind vor creste si salariile cu cel putin de 10 ori decit sint acum.V-ati gindit vreodata ca marea majoritate a oamenilor de rind cistiga mizerabil in comaratie cu alte tari puternic dezvoltate si totusi si in acele tari,nu toata lumea isi permite sa cumpere o proprietate de orice tip?De ce credeti ca in Romania sa inventat coada la pruna?Speculatiile imobiliare care sau intimplat in marea majoritate a lumii sint in cadere libera,deci si in Romania vor cadea la fel,daca nu si mai rau din cauza inflatie exagerate petrecuta pe piata comerciala de orice tip din Romania.Atunci trebuie sa calculati si realitatea financiara pe linga realitatea viselor.Toti vrem sa ne inbogatim cumva,dar realistic,citi vor reusi?Si cum preferati?sa lucrati pe 2000 EU si sa cheltuiti de 5000EU pe luna? Sau sa lucrati cu 2000 EU si sa cheltuiti mult mai putin de atit lunar?Mult cereti dumneavoastra,mult o sa ceara si vecinul pe produsul lui,deci cistig zero.Asta este inflatia si umflaturile de preturi la orice,inclusiv terenuri. 2009-03-23
Stefan MelaniaParerea mea e ca o sa scada mult mai mult nici de cum sa mai creasca ca doar sunteti in ROMANIA nici de cum nu sunteti la PARIS: Deja preturile sunt foarte mari, mai mari ca si in STATELE UNITE. NU MAI VISATI SA VA INBOGATITI CU 5 ari de pamint la care lati cumparat inainte la un pret de nimic , si acuma ati vrea sa fiti directi bogati. Preturile au urcat faptu ca au venit taranii din SPANIA la care au pus bani jos cit li so spus. Dar acuma nu mai merge treaba , asa ca de scazut vor scadea nare rosta sa tot visati ca or sa-si revina : Or vrut sa se inbogateasca toti tarani cu 5 ari de pamint ne lucrind nimic , lucrati si voi sa vedeti cum se cistiga bani .2009-03-22
CARMENPreturile vor fi in functie de regiune si utilitati;cei ce se intorc vor o casa nu apart deci le trebuie teren;vor plati pretul regiunii in care isi vor face casa;nu e acelasi pret intr=o zona curata si acelasi pret in zona industriala;in plus de ce compara lumea pretul din tara cu cel din alte tari ? acolo totul e facut , toti au case , sunt constructii care se vand deci e un "rulaj "de case.aici in tara stau si 3 generatii intr=un apartament deci e legitim sa vrei si tu casa ta.Terenul va fi la un pret normal nu 2000 euro/m dar nici 20 in zona buna.in plus cred ca pretul terenului agricol se va ridica caci nu poate fi pretul terenului la 3000 euro in Romania si 60000 in Luxemburg ;e o medie undeva ca pamantul e acelasi si populatia creste;lumea are nevoie de mancare; cert e ca pe degeaba nu va fi pamant nici cu mama crizei; cu bine tuturor;2009-03-22
ilavin foarte multe din comentarii am vazut urmatoarea afirmatie:'preturile terenurilor vor ajunge sa se stabilizeze!!!!!!!!!!!!!'. poate sa-mi spuna cel care a scrs asta ce inseamna stabilizare?(adica pretul gandit de el e corect?!). parerile sunt majoritatea in functie de interes. traba urata este ca bancile au facut evaluarile la un pret ...., iar acum nu mai au acoperire. bazaconiile cu preturi din strainatate ca si cu vacantele mai ieftine, ori sunt chestiuni auzite in fata portii ori doar asa de discutie.... succes tuturor pana trecem groapa! 2009-03-22
ALEXCriza mondiala nu este o gluma ... Nici lipsa lighiditatilor nu este o gluma... Cu siguranta in urmatorii 10 ani terenurile nu vor reprezenta o investitie buna ! Nivelul preturilor terenurilor atins anul trecut nu va mai fii atins in urmatorii 20 de ani ... Nivelul de anul trecut a fost atins datorita unei conjuncturi PUR SPECULATIVE! Sunt covins de asta. 2009-03-21
ferenczda o sa-si revina,asta este o politica tare 2009-03-21
danutzdar oiricum nu a scazut chiuar asa de tare ..a scazut dar luind in seama raportul leu euro cat era atunci si cat e acum a scazut cu vreo 10% ar fi o scadere daca am fi luat salariu in euro .. calculand in lei tot acolo este .. daca un pamant acum 2 ani costa 100 euro mp si euro era 33 000 acum costa 70 de euro dar euro e 4300 deci la 500mp 1650000000 la 33 de mii si acum la 43 de mii 1505000000 adica mare diferenta nu e .. 2009-03-20
haulica danpina ce bancile nu mai dau inprumuturi asa cum dadeau acu 2 ani adica mai usor fara prea multe cerinte piata imobiliara nu o sa mai creasca si nici preturile la pamanturi 2009-03-20
Vir La romani sunt pretitu mai mari decat in Maiami ,ma refer ca acolo la 50.000de Euro poti sa iti ie o vila cu piscina ce vrei mai mult de ata fata de noi depinde unde e situat terenu ;doar pe teren dam atat :|:| 2009-03-20
adi sunt multi propietari de terenuri care nu se grabesc sa il vinda,pe bani putini,sunt si ieu in cauza ,asa ca vor scdae cele cu preturi astronomice cu zeci de mi de euro mp. 2009-03-20
liviudaca bancile relaxeaza creditarea in mod sigur piata imobiliara va creste mai ales in jurul oraselor mari.dar numai pe anumite zone pt. ca in unele sant deja exagerate. 2009-03-19
SebastianInca ceva IMPORTANT, sa nu uitam ca terenurile Intravilane de Constructi cuprinse in PUG-uri, PUZ-uri sunt in toata lumea foarte scumpe iar modivele sunt evidente. 2009-03-19
SebastianPana in iulie nu cred ca pretul poate suferi modificari chiar daca sistemul de creditare va incepe sa functioneze. Poate dupa ce creditarea prinde puteri, asta in min. 1 an de la relansarea reala. 2009-03-19
BOGO terenurile au fost cele mai speculate .In opinia mea piata nu isi va reveni cu toate incercarile de infuzie de lichiditate .Un eventual cumparator se va gandi de doua ori inainte sa cumpere iar in decizia de achizitie argumentul primordial va fi NEVOIA .Doar cumparatorii care au nevoie de aceasta proprietate vor fi interesati sa o achizitioneze .Vor disparea cei care achizitionau proprietati pentru INVESTITIE .Acestia au fost speculatorii imobiliari care reprezentau 55-60 % din piata imobiliara .Prin disparitia acestora scade cererea si daca scade cererea nu are cum sa nu scada si pretul terenului 2009-03-19
cmirelaEu zic ca vor mai scade si inca f mult.Trebuie sa ajunga la puterea de cumparare a romanului. 2009-03-19
lucius82 sal'tare Criza de care intrebati daka va trece pana in iulie a.c. v-a avea urmari si in 2010, si pot fi chiar mai accentuate decat 2009. La noi preturile ridicate au fost sustinute de cei ce munceau in afara si care acum tocmai ei au fost loviti de adevarata criza, pentru ca nici o tara din occident, cu adevarat lovite de criza, nu v-a alege sa-i protejeze pe romani in locul "bastinasilor" care la randul lor sunt loviti de somaj. Asa ca rugati-va sa intre euro la noi din 2012 nu din 2014 si poate atunci de prin iulie 2010 va putea incepe adevarata asezare a lucrurilor in piata imobiliara si in multe alte domenii unde domnii ce ne conduc nu vor sau nu ii duce capu sa faca sau mai au ceva de "s..t" pentru buzunarul propriu. Suntem prea mici intr-un joc prea complicat, la care "canta" interese pe care poate nici nu le banuim. oricum ... ultima mea speranta ar fi ca cei care au sperat sa se imbogatasca peste noapte din imobiliare si terenuri sa se friga intr-un asa fel de sa ajunga sa sufle si in "c...t" nu numai in iaurt pa all..si mai vb2009-03-18
Ana Sunt exagerate preturile caselor/terenurilor raportate la salariile din Romania. 2009-03-18
CristianBuna ziua la toata lumea!! ce parere am eu despre aceasta piata imobiliara si terenuri?Oameni buni,casele o sa stagneze foarte mult,apartamentele.Dar TERENURILE??? o sa creasca deoarece pe piata terenurilor este cerere foarte mare.Investitoru,persoana fizica acum sunt in asteptare sa mai scada preturile la terenuri.Dar romanul nostru prefera decit sa scada din pret si sa-l dea pe nimic mai bine il lasa cu buruieni sau il cultiva(cei de la tara) orasenii se multumesc sa vada terenul acolo decit sa-l dea pe, nimic.Aici avem 2 tabere:Proprietar,cumparator.Proprietarul nu mai scade din pret si asteapta ca poate va veni un potential client sau nu va veni si terenul lui este tot acolo.Deci pina acum nici o pierdere pentru proprietarul in cauza.Clientul,cumparatorul are banu,dar si el asteapta ca preturile sa mai scada!! si uite asa unu cea si altu Hais!!Deci,parerea mea sigura este asta:Terenurile vor mai creste datorita cererii foarte mari pe piata unde marea majoritate sunt terenuri pentru investitii!!Daca cineva are nevoie de terenulX si el trebuie sa investeasca pe acel teren nu are incotro si il cumpara.Acum ramine de vazut.Timpul este avocatul ,el le rezolva pe toate,el da verdicte si tot el ne arata ce va fii pe mai departe.Respect pentru toti.Cristian2009-03-18
Mioara Preturile la terenuri nu trebuie sa scada datorita crizei mondiale, aceste preturi trebuie sa scada pentru a ajunge la valoarea lor justa. Piata imobiliara in Romania a luat-o putin "pe araturi", este obligatoriu sa se ajunga la un echilibru in relatia pret- calitate. Eu am cumparat un teren afara (3000 mp) la o valoare totala de 40000 euro, zona mirifica cu toate utilitatile la marginea terenului (de acest lucuru s-a ocupat primaria). Acum doresc s-ami cumpar un teren alturi de Bucuresti si sunt ingrozita. 2009-03-18
RSadevaratele scaderi de preturi, inca n-au ajuns in Romania. 2009-03-16
dorinstfcu siguranta ca nu vor scadea mai rau decat acum ..in capitalele europene preturile la terenuri sunt extraordinar de mari...interesati va!!!acolo se cumpara o cladire ca sa o demoleze si apoi sa-si faca proiectul respectivul cumparator ..ma refer strict la capitale 2009-03-16
dar nu le rusine cind cere cite 5000€ mp? la roma se gaseste teren pentru o casa cu 20000€! dar cei la noi paradisul? dear cadea piata imobiliara macar ca in 2000. cum dracu sa mai reusesti sati cumperi o casa in tara cind salariul mediu e 200€ si un apartament sub 80000€nul gasesti? 2009-03-16
rautaciosAi cumparat tu la mata in canada sclavule teren 7Ha cu 14k dolari canadieni ia si pune mana si munceste si nu mai vorbi aiurea 2009-03-16
rautaciosAi cumparat tu la mata in canada sclavule teren 7Ha cu 14k dolari canadieni ia si pune mana si munceste si nu mai vorbi aiurea 2009-03-16
vasile ioneu am cumparat acum 1 luna in Canada langa toronto,in intravilan 7 hectare cu 140.000 dolari canadieni din care 100.000 imi va da statul inapoi cand voi construi prima casa.In Romania este bataie de joc. 2009-03-16
grigore sa mai viseze mult fraierii , ca o sa mai creasca pretul, sau lins pe bot . nai trebuie sa treaca 50 ani sa mai creasca cum au fost.acuma o sa scada exact la pretul cum au fost in anii 1995 -2000. 2009-03-16
Silviiu Dinu preturile au crescut artificial pana in 2008 2009-03-15
surugiu Raportand suprafata la nr de locuitori nu este posibil sa creasca pretul la terenuri. Eu cred ca deja este o piata dubla s.a ceea publicitata si ceea intre parti ce se inteleg si provin din aceliasi parte (bastinasi ) surugiu adrian 2009-03-15
dan sincer va spun eu cred ca vor creste pretul numai la ternurile an care zona se dezvolta ifrastuctura,si vor creste foarte putin. 2009-03-15
este clar ca valoarea mare a terenurilor pe piata a fost crescuta artificial de speculantii imobiliari revenirea la normalitate se deruleaza greoi si asta numai datorita faptului ca hienele din imobiliare tin cu dintii de prada aruncind pe piata fumigene(anunturi de intoxicare)2009-03-14
StefanutzM-as bucura sa scada imobiliarele, string de ceva ani bani sa imi cumpar si eu un teren ceva sa imi fac o casa pentru a scapa de blocul vechi in care stau. Am tot strins bani si mereu imi pierdeam speranta vazand cum cresc preturile, ma simteam cel mai neputincios om de pe planeta. Acum treaba s-a schimbat, odata cu scaderea preturilor, am inceput sa vad si eu raza aia de soare care acum 1-2 ani nu se vedea deloc.... Sa scada fratilor! Votatti pentru scaderea pretului.... 2009-03-14
florin erau mari inainte, sunt mari si azi,14.03.2009 si vor scadea pentru ca trebuie un echilibru intre platitor si proprietar. inainte bancile indemnau platitorii neaviyati sa faca tranzactii, acum stau ca strutii 2009-03-14
otilia cred, ca da, va fi mai bine 2009-03-13
MARIISPER SA TREACA CRIZA SA REVINA TOTUL LA NORMAL 2009-03-13
florianE greu de crezut pe criza aceasta,caci marea majoritate a banilor ce vin in piata imobiliara sunt bani ai amaratilor de emigranice au plecat in speranta ca or sa-si cumpere un acoperis.Dar criza asta ii cam trimite inapoi de unde au plecat cu visurile spulberate,iar cei ce mai au de munca castiga din ce in ce mai putin.Mai erau cei ce faceau evaziuni ale fiscului cu acordul tacit ale acestei pagubitoare Garzi de finante,nu alta decat esalonul doi al fiilor fostilor nomenclaturisti si fii,nepoti de securisti.Ei nu au teama de a inchide ochi cu toate salariile marite in scopul de a nu se MANJI ,pentru ca au intrat pe posturi fara concurs,de multe ori nu se facea public concursurile,sau se facea tarziu si in ultimul moment.I-mi aduc aminte un prieten a citit anuntul si cand a fost acolo gardieni l-au intrebat de unde stia.De unde vreti sa se stranga bani de la buget ptr muritori de rand,daca nesimtirea e crasa,astia nu se mai satura sa ne arate vile luxoase si masini mai luxoase ca in occident.Greul tari il duc oameni de rand,platind alimente mai mult ca in afara,precum si servicii.Cum sa nu creasca preturile la terenuri daca ptr un mic spatiu comercial de 20 mp se percep chirii de 700 euro fara ca statul sa perceapa taxe,apartamente unde chiriile sunt astronomice.Ce fac primariile,de ce nu intervin,dar am uitat e tot Garda de Finante la mijloc.Si cine sunt ei?Corb la corb nu-si scoate ochi.Cat va mai dura oare acest jaf la drumul mare?Poate supravegherea FMI,sau daca nici aceasta mai ramane o singura sansa.Sa infiintam BRIGAZILE ROSII ca in Italia anilor 70 era la 20 de ani dupa dictatura lui Musolini ,cam 20 sunt si dupa a noastra .Mamaliga trebuie sa explodeze!!!!!!!!! 2009-03-13
georgenu poate fi posibil,au fost exagerat de fortate,poate daca era o dictatura a oligarhilor ca in rusia,dar CE ne-a readus cu picioarele pe pamant.Nu e posibil ca primariile care au obligatia de a aduce utilitati sa nu beneficieze macar de 25% din tranzactii.pe bani cui se fac acestea? Pretul real e cel cu utilitati,dar in tara asta corupta pierd doar cei fara informatii,ce sa vezi in jurul capitalei cozi interminabile la intrarea in oras gropi ,tensiune slaba la c.el.lipsa de dispensare,scoli, magazine,inundatii,e.t.c.Multa lume regreta amarnic pasul facut mai ales cei ce au vandut apartamentele in oras. 2009-03-13
geo poate cu tinpu nare lume bani 2009-03-13
BobyTerenul(pamantul)este singura marfa din lume care nu poate fi produsa de catre OM.El a fost creat de DUMNEZEU , este limitat(ca supraeata) si ,din pacate,insuficient . Pt. cei care doresc sa stapaneasca (efemer) o "bucatica" din el -GANDITI-VA BINE; 2009-03-12
roxanatreaba e simpla nu ai teren nu ai bani.Aratati-mi unul care are bani si nu detine un teren.Restul mucosilor sunt facuti sa munceasca sa nu faca combinatii sa nu aiba in viata lor un teren sau casa si se oftica bineinteles .Asta este natura cel mai tare sta mai sus...uitati-va la parlament, senat..partide.. 2009-03-12
claudiadragilor,fara suparare sa fim realisti ca preturile vor mai scadea si in 2010 si in 2011 datorita crizei oricum totul era supraevaluat gandindu-ne la salariile noastre. Criza va dura cativa ani si va fi vai si amar. 2009-03-12
GigiCam cat se oferteaza ptr. preturile din anunturi? 20% reducere? 50% reducere? 2009-03-12
GigiLuna iulie 2020? 2009-03-12
flosalut,anul acesta nu cred ca se va intimpla ceva,in primul rind lumea e panicata de mass media,dar in 2-3 ani piata i-si va reveni ,dar nu la aceiasi valoare ca pina acum pt ca rominia merge in "jos" 2009-03-12
nespmult asteapta pomana se insala amarnic o sa vada peste nu mult timp ,cind se vor termina din terenurile ieftine si va sari preturil dinou ,terenuri eftine se vor mai gasi pentru casa dar vei cara curent si gaze cu GALEATA 2009-03-12
mor de ris. e unu care munceste si vrea casa. baa lasate de munca daca vrei casa. iati o sapa . punete pe cont propriu. invata o meserie.nu sta sluga ca nu ai sa vezi elvetia si nici casa .sau dus pomenile comuniste si creditele cu buletinul. 2009-03-12
sue cu banii din ,afaceri, sau cumparat masini germane si fetite scumpe in loc sa se faca activitati de productie.bancile nu dau imprumuturi.milionarii sunt de carton.au valori.nu au hirtia aia ca banu.tinetiva banii lichizi.samsarii, deja multi sunt la pensie.e ora de afaceri cinstite.de platit taxe cinstit la stat pt preturi reale.sau terminat golaniile. 2009-03-12
sue nu e bani. sunt terenuri destule si nu se vinde nimic. chir la bun pret 2009-03-12
samsarpreturile vor creste cu cel putin 60% 2009-03-12
LvIntrebarea precizeaza clar luna Iulie.. dar nu anul.. Cu siguranta daca asteptam 1Q, vom vedea o "crestere" a ingrojorarii de a vinde probabil la pretul initial de vreo 2 decade in urma. Cu atitia bani in lume facuti din aer-rarefiat, se prea poate ca pe multi "proprietari" sa ii plezneasca si risu' si plinsu'; cind v-or realiza ca de fapt mai bine n-ar fi avut acel obiect. Si intradevar daca si-au pus numele in LITERE DE TIPAR pe vreun contract bancar, sansa va fi sigura ca isi vor pierde cel putin somnul. Nedorind sa jignesc pe nimemni doresc vinzare placuta tuturor!2009-03-12
crispreturi care sunt acum sunt prea mari nu enormal ca un mp sa coste 1000 e, daca am avea un salariu minim pe economie de 1000 lunar cat ar costa oare un mp in ROMANIA? 2009-03-11
crispreturi care sunt acum sunt prea mari nu enormal ca un mp sa coste 1000 e, daca am avea un salariu de 1000 lunar cat ar costa oare un mp in ROMANIA? 2009-03-11
Preturi la terenuri tot jos.Intrebati-i daca este posibil sa Creasca, pe cei care nu reusesc sa vanda desi au lasat la pret (nu destul ce-i drept). 2009-03-11
Radu Agent ImobiliarIn iasi se gaseste teren si la 0.5 euro metrul patrat zona breazu dealul Copou pana la 25 euro in zona aeroportului asa ca preturile sunt cu mult sub valoarea terenului2009-03-11
emilse dezinformeaza la scara nationala, si televiziunea contribuie si presa.Mergeti si voi prin alte tari si vedeti ce preturi sunt la intravilan acolo, sau in apropierea zonelor rezidentiale si pe urma mai vorbim, in nici un caz nu o sa gasiti mai ieftin ca in romania terenul. 2009-03-11
BogdanSunt de acord cu "Anonim" o sa ajungem sa muncim toata viata pentru cativa metrii de teren sau pentru un apartament intr-un bloc vechi facut de pe timpul bunicii. Nu ar fi mare supararea daca am munci pentru acel apartament sau teren, DAR muncim si pentru BANCA care ne ia la bani pe dobanda inca pe atat cat am dat pe apartament. Ar trebui ca nimeni sa nu se mai duca sa ia credite si o sa vedeti ca in 2 ani vor scadea si preturile la imobiliare. Acum 7 ani cand nu era acest credit imobiliar erau apartamentele mult, mult mai ifetine! 2009-03-11
AnonimBancile ar trebuii sa-si cam vada de treaba lor si sa cam inchida definitiv creditele. Aparitia acestor credite a dus la cresterea exagerata a inflatiei in sectorul imobiliar, a preturilor si la imposibilitatea achizitionarii unui imobil cash fara credit pe viata! Candva, nudemult o garsoniera (spre exemplu) se vindea cu 5 000 dolari, acum, aceeasi garsoriera se vinde cu 40 000 euro! In vara pretul acelei garsoniere era peste 70 000 euro Candva, nudemult in 3 ani de zile un om modest si cinstit isi putea lua macar o garsoniera, acum, acel om modest si lafel de cinstit va trebuii sa traga tare 20 ani pt aceeasi garsoniera, DE CE ??? Chiar vi se pare corect ??? Si ne mai intrebam de ce avem o tara atat de corupta...asta este, nevoia ne impinge pe toti sa facem fel si fel de ilegalitati pt a putea face un ban...pt a putea supravietuii... 2009-03-11
cristi Nu stiu ce pregatire au unii dintre cei care posteaza pe site... Ori sunt natarai rau de tot ori, daca nu, dezinformeaza. Vreau si eu teren in Elvetia cu 5 EURO. Dau un salariu si imi iau 400de mp. Mai dau un salariu si gata si casa.... :)))2009-03-11
Dany de VitoDaca ne gandim ca in USA,inca criza e in floare,sau acum a inceput,si la noi inca nici nu a ajuns,imbatativa cu apa rece ca asi va reveni piata imobiliara;nu uitati ca la noi orce vine ,vine cu intarziere de 1-2 ani,si eu lucrez in bransa,dar de revenit.....slabe sperante,si daca asi revine ce va fi?Blocajul pietei imobiliare sa facut din vina noastra a tuturor...deci daca te gandesti la veniturile romanilor si la faptul ca preturile, la materiale de c-tii si la la teren era mai scump ca ori unde in Europa...ce asteptati?EX. client de al meu a spus ca a gasit teren in Elvetia la 5 euro/mp,cu utilitati si asfalt;unde in Romania gasesti echivalentul?la acelas pret?nici in zonele cele mai poluate ale tari nu gasesti asa !ceva.... 2009-03-11
DS pt. AndreiCei care au vandut terenuri in perioada asta stiu cel mai bine cum merge piata. Nu criza care a venit din America a dus la scaderea preturilor la imobiliare in Ro. Si fara criza tot aici s-ar fi ajuns si nu cred ca sfarsitul crizei va insemna neaparat inceputul cresterii de preturi in imobiliare. Cei care vor sa cumpere acum nu o fac pt. a se imbogati in 2-3 ani, ci pt. ca au nevoie de o locuinta sau un teren pe care sa construiasca o casa pt. ei nu pt. a revinde. 2009-03-10
AndreiPreturile vor creste garantat , nu se vor mai putea face speculatii dealea de milioane de euro si nici nu se vor mai vinde terenuri de 1000 euro /mp , dar terenurile pentru case , si ma refer la parcele de 500-1000 mp intre 30 si 80 euro /mp se vor vinde garantat , criza in romania nu va tine mai mult de 1 an , piata isi va reveni cat de curand , cine nu crede asta sa nu investeasca acuma , cine investeste akma cu siguranta se va imbogati in 2-3 ani ! ;) 2009-03-10
DSPt. cei care inca mai cred ca preturile vor creste, le spun doar sa se gandeasca la ceea ce urmeaza, la evolutia contextului economic si sa traga singuri concluziile. Nici nu stiti ce o sa urmeze in Ro dupa imprumutul de la FMI. La sfarsitul anilor 90 imprumutul a fost de circa jumatate de miliard de dolari si a fost nasol. Acum Ro se va imprumuta circa 20 de miliarde. Mai ganditi-va... 2009-03-10
neldaca piata imobiliara are activitate inseamna ca oameni au locuri de munca si isi pot cumpara terenuri,apartamente nu trebuie sa gindim negativ sa speram ca nu va dura mult blocajul acesta 2009-03-10
Nicu Pretul la terenuri va incepe sa creasca sigur.Terenurile pentru investi tii, cu fonduri europene ,inca nu au un pret real.Se ofera un pret derizoriu, chiar de catre investitorii strategicii si companii straine.Vor numai chilipi- ruri.Sa mai astepte dragii de ei!!!!!! 2009-03-10
cornelisi revine in 2012 si poate in iunie ...... 2009-03-10
segneanufratilor, nu vedeti ce se intampla cu aceasta piata , abia mai exista lucrez in domeniu de aprope 10 ani dar ca acum nu a fost niciodata , s-a ajun la preturi mediocre dat cu toate astea tot nu se fac tranzactii poate daca piata isi revina la preturile da la care a plect in jos atuinci se vor face si acele tranzactii, concluzie,,,,, cu siguranta vor creste preturile pe toate sectoarele de imobiliare pt ca suntem o tara cu o crestere mare si automat vor creste si preturile la imobile, apoi un alt argumet suntem o tara cu un spirit foarte bine dezvoltat de proprieter nu de chirieas ca in vest. 2009-03-10
RaduSi sclavii de agenti imobiliari au muncit ca prostii si acuma au ajuns la capatul podului sa cerseasca...pacat ca nu au facut tranzactii ca persoane fizice...2009-03-10
Un analistBancile si institutiile care au "investit" in terenuri prin credite sau proiecte imobiliare majore au luat cea mai mare tzapa posibila.Era de asteptat mai mult nu-i duce mintea.Acum incearca sa recupereze ceva sa nu moara de foame.Particularii care au efectuat tranzactii pot sa mai astepte 1 an doi si sa nu lase la pret. 2009-03-10
rautaciosulCei care ati pus botul la investitii in terenuri acu mai la urma ati patit ca cei de la Caritas care s-au ales cu chitante scumpe.Daca o sa lasati din pret cam cat bancile americane mai aveti macar sansa de a recupera ceva, daca nu poate o sa se bucure nepotii vostri de nu s-or termina vremile pana atunci. 2009-03-10
GigiE un website bun felicitari, din ianuarie am incheiat 2 tranzactie datorita acestui site.Va multumesc! 2009-03-10
cinevaLumea vinde cu mult sub pretul dat pe terenuri, oricum se vor vinde dar preturile vor creste usor nu exagerat, se vor vinde deoarece reprezinta un lucru necesar cum este si hartia igienica, nu ai teren nu poti construi s.a.m.d.La cum scumpeste guvernul preturile e un lucru normal sa creasca si pretul la terenuri.Cei ce asteapta pomana, moka sa se duca la metrou sa cerseasca. 2009-03-10
Liana Preturile in Ploiesti sunt foarte exagerate, este imposibil sa platesti pentru un apartament in Ploiesti la fel ca in New York. Ploiesti-ul e un oras mic si urat iar investitia este nejustificata. 2009-03-09
radu cred ca, incet incet, preturile se vor apropria de realitate iar un mp de teren din RO va fi mai ieftin decat un mp din D; cred ca banii nemunciti au fost deja ascunsi in aceste terenuri 2009-03-09
analist Sunt de acord cu davids.Bine graieste.Luati aminte ca vin vremuri foarte grele.Si vor veni si impozitele,oameni buni.Atunci sa-i vad pe cei cu mult teren,de unde scot banii de impozit? 2009-03-09
gorePreturile la terenuri nu vor mai creste prea curand,din contra ele cred si sper ca vor ajunge la adevarata valoare,nu la cea tinuta sus de speculanti ordinari precum Becali,etc. 2009-03-09
david"sDragilor,urmariti piata mondiala a terenurilor si imobilelor???Am impresia ca nu prea...Case de 200.000 $ se vand cu 1900$...Banci care au cartiere intregi de case si nu au la cine vinde...Ultima bomba:apartamente in New York ce pornesc la licitatie de la suma de 500$...Dragilor in america este criza,la noi inca nu a ajuns,despre ea vom vorbi peste cateva luni bune,cand va poposi si la noi...Si cand ma gandesc ca unii mai spera sa creasca preturile... 2009-03-09
lo Cred ca nu vor mai creste preturile la terenuri pt ca lumea nu are bani sa le cumpere daca nu sunt ajutati de banci si oricum cred ca sunt si asa crescute arificial 2009-03-09
viorel terenurile or sa cresca atunci cand bancile vor credita persoanele fizice fara a impune conditii draconice. pana atunci pauza. cred totusi ca terenurile nu vor scadea foarte mult. 2009-03-09
fane_piperaSalut oameni buni! Eu zic ca pe timpul iernii terenurile se vad greu si odata cu incalzirea vremii o sa inceapa sa se miste piata de terenuri. Eu zic ca tranzactii la vara o sa fie, dar mai putine ca anul trecut deoarece sunt conditiile mai grele la creditate. Nu lasati din pret si asteptati ca va veni o zi cand se va vinde si parcela dvs. Iarna se vand greu, acum cu vremea frumoasa o sa inceapa iara treaba cu terenuri 2009-03-09
Director Mihai Vor creste sigur, si eu ma aflu aici ca sa gasesc 2-3 parcele bune pentru a investi. 2009-03-09
andreiPiata este mai stabila si mai sigura acum dupa cum vad la rezultatele votului procentele sunt 50-50% deci reprezinta o reglementare dintre oferta si cerere, se investeste si acum dar mai putin fata de ce va urma lunile urmatoare2009-03-09
moga maria Vorbim despre zonele unde terenurile sint mult mai ieftine ca in zona Bucuresti,unde au depasit orice limite,exemplu zona de vest este foarte ieftin datorita lipsei autostrazilor si de ce nu si a investitiilor straine. 2009-03-09
segneanucu siguranta preturile la terenuri vor mai creste dar sub conditia ca acele terenuri sa aiba toate actele si aprobarile sau posibilitatea aprobari pt o destinatie sigura, nu vor mai creste preturile la orice teren ci doar la cele cu o destinatie precisa 2009-03-09
sssorin Preturile la terenuri precum si la imobile va scadea anul acesta precum si in anii urmatori.Va fi o stabilizare(nu crestere)cam in vreo 3-5 ani. 2009-03-08
ionel_steauaAsta cu terenurile agricole vor creste sigur cu 20% am vazut-o scrisa intr-un zir. Acolo poate un zirist in lipsa de material pentru publicare a bagat si el o vrajala ca terenurile agricole ar creste. Parerea meau este ca anul acesta pretul la terenuri 2009-03-08
xnu vor creste 2009-03-08
valyAm impesia ca pe acest voting se dueleaza mai mult agentiile imobiliare cu cumparatorii, pentru ca cel de vinde un teren o sa completeze "Este posibil sa creasca" iar cel de cumpara o sa voteze "ca terenurile nu vor creste". Practic acest voting arata cam care este procentul celor de vand terenuri si cam care este procentul celor de doresc urgent sa cumpere terenuri. Cam asta ar fi parerea mea referitor la acest voting.... Se pare ca acum cand ma uit la rezultate este cam aproximativ 50% cerere si 50% oferta. 2009-03-09
ddd Terenuruile agrigole vor creste sigur cu aprox. 20% pana in dec 2009! 2009-03-08
In primul trimestru din 2009 pretul la imobiliare a continuat sa scada. Cum mai este pretul la imobiliare in zona ta?
Credeti ca piata imobiliara din romania isi revine dupa luna iulie si pretul la terenuri va incepe iarasi sa Creasca?
Daca ar fi anul acesta sa investiti banii in imobiliare ce ati cumpara?
Programul "Prima Casa" credeti ca va fi un succes?
Dupa alegerile prezidentiale pretul la terenuri va scadea sau va creste?
A trecut Criza Imobiliara?
Programul Prima Casa 2 a schimbat pretul terenurilor in zona dumneavoastra?

www.imobiliare-terenuri.ro

  supercentrale.ro  masini de vanzare  sejur-cazare.ro  perdele ieftine   obiecte sanitare